משה חוגג, שי אהרון (ארנון בוסאני, דאפי ספונר - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
משה חוגג, שי אהרון (ארנון בוסאני, דאפי ספונר - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | אדום עולה, צהוב יורד? מספר מסקנות לאחר הדרבי

הנצחון של הפועל בדרבי לא מפתיע. שילוב שחקני הבית ממחלקת הנוער אצל האדומים הוא מרשים הודות לשי אהרון שהשאירו את המקבילה הצהובה מאחור. ועוד מסקנה – בית"ר מועמדת לירידה

פורסם בתאריך: 4.8.21 19:44

אוי כמה שחיכיתי לחזרת הדרבי הירושלמי שהתקיים במוצ"ש האחרון. 21 שנים של ציפייה והמתנה למשחק של בית"ר מול הפועל שחזר סוף סוף ובגדול. הפועל מצליחה לנצח את בית"ר אחרי 30 שנה וגיבור האדומים הוא הבלם-קשר גוני נאור שגדל במחלקת הנוער האדומה ושבר את "הנאחס" של קבוצתו אחרי שלושה עשורים.

גוני נאור הוא אולי הסיפור היפה בהפועל ירושלים. הוא מסמל את הפועל החדשה, זו של האוהדים, הוא מבטא את רוח המועדון שדוגלת בשיתוף שחקנים שגדלו במחלקת הנוער ההופכים להיות חלק משמעותי ומרכזי בקבוצה. נאור, הוא לא היחיד ויש עוד כמה כמוהו שמעטרים את הסגל של הפועל שהפכה להיות מחלקת הנוער המובילה כיום בעיר כשהשאירה את בית"ר הרחק מאוחר.

לפני שבועיים ציינתי כי לא אופתע אם הפועל ינצחו את הדרבי הירושלמי. קיבלתי הרבה תגובות של גיחוך מצד האוהדים הצהובים ברשתות החברתיות, ולמרות זאת מסתבר שצדקתי. כאחד שעוקב בשנים האחרונות אחר הפרויקט הנפלא שבנו אנשי קטמון (כיום הפועל ירושלים) ובראשם המנהל המקצועי ומי שמתווה את המדיניות המקצועית, שי אהרון, ידעתי שלבית"ר מצפה יריבה עיקשת, בטח לנוכח החולשה שמפגינה בית"ר תחת ניהולו של משה חוגג. זו השנה הרביעית של בעלי בית"ר במועדון וטביעת האצבע הכושלת שלו בולטת לעין בכל פינה.



אני ממשיך עם הקו בו אני נוקט לאחרונה והולך עם האמת שלי שלא משתנה – משה חוגג לא טוב לבית"ר ולאוהדיה. למעשה, הוא לא יודע מה היא מורשת בית"ר ולא מבין את הדין אין איי הבית"רי.

הוא מתעסק במלחמות אישיות מלאות באגו מול ארגון הלה פמיליה מתוך מטרה לפרק אותו, כשכשלון "עסקת דובאי" רק מדרבנת אותו לכך יותר.

ההתעסקות המיותרת שלו מול הארגון מתבטאת בדברים שוליים וזניחים. כך למשל במשחק הדרבי הוא ביקש ממנהל אצטדיון טדי לסגור לאנשי הארגון את חדר הציוד המשמש אותם לתפאורה ולאחסון אביזרי ציוד. מנהל האצטדיון סירב לכך ומשם התפתחה סאגה שלמה. פעולות מעין אלו גורמות לפילוג בקרב הקהל ובמאבק בין ארגוני האוהדים שעסוקים במריבות בתוך המגרש ומחוצה לו ברשתות החברתיות במקום בעידוד מאוחד במגרש. הגיע הזמן שהאוהדים יתאגדו ויהיו כגוש אחד – כשרק טובת בית"ר צריכה להיות לנגד עיניהם.

מקצועית, ההפסד להפועל צריך להדליק נורה אדומה מהבהבת לצוות המקצועי כשגם חוגג צריך להבין שהקבוצה שבנה, במצבה הנוכחי, מועמדת לא פחות ולא יותר לירידה. כן לירידה.

התקפת בית"ר לא מתפקדת וזה לא סוד. להוציא את ירדן שועה שכבש בעונה שעברה עשרה שערים, שאר שחקני החלק ההתקפי בבית"ר לא מגיעים למספרים של החלוץ בעונה שעברה. מדאיג מאוד.

חוגג, בונה על הזרים שהביא, אבל בינתיים יש לו כמה כאלה בסגל שלא מתאימים לקונספציה שבנה. מתאוסיניו והאסלביינק כפי שראינו הם לא ברמה המתאימה וכך גם סנטיאגו אוקמפוס, כך שכל השלושה צריכים להיות משוחררים לאלתר. עוד עסקאות נפל של חוגג.

נקודה לסיום: זה שהפועל ניצחה בדרבי לא אומר שההגמוניה עברה אליה. יהיו עוד משחקי דרבי כדי להוכיח את זה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר