שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים (צילום: ניר קידר)
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים (צילום: ניר קידר)

דעה | שירים ללא שערים

האוהדים ביציעים שרים (וגם רבים), אבל שערים הם לא רואים

פורסם בתאריך: 29.9.21 21:25

בחלומותיהם ראו אוהדי הפועל ירושלים את קבוצתם יוזמת, תוקפת, כובשת שערים, כזו שמשחקת כדורגל שמח. קבוצה אטרקטיבית. לאחר שמשחקי גביע הטוטו האירו פנים לאדומים, הרי שמשחקי הליגה החזירו אותם מהר מאוד למציאות וכעת הם אוחזים בחלום אחר – שער ראשון בליגת העל לאחר 21 שנה. למזלם של אנשי הקבוצה והאוהדים יש שוער בשער: אדליי אדביו נראה מצויין ופרט למשחק הדרבי הקבוצה לא ספגה כלל שער, כשגם חוליית ההגנה נראית יציבה. עקב אכילס הברור הוא החלק ההתקפי שמתחיל עוד מהקישור הלא יצירתי, שלא מספק כדורים ומצבים לחלוצים. וילי אגדה עוד איכשהו מנסה להגיע למצבים בכוחות עצמו, אבל עידן שמש נראה חלוד וזה לע מעט באשמת זיו אריה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אפס שערים בארבעה משחקים זה נתון בלהות. הבעיה שזו הבשורה הטובה, כי שלושת המשחקים הקרובים יהיו נגד הקבוצות הכי גדולות בליגה: מכבי ת”א, מכבי חיפה והפועל באר שבע. עכשיו תגידו לי אתם – איפה בדיוק יגיע השער הראשון העונה?

לאור פתיחת העונה העגומה אני מאוד מודאג לגבי הסיכויים של הפועל להישאר בליגה, בטח כשהחלק ההתקפי נראה כלא קיים. זה לא רק אפס עגול בטור השערים, אלא מחסור במצבים להבקעה. כבר עכשיו אפשר להגיד שבחודש ינואר הקרוב הפועל תצטרך להנחית קשר התקפי, שיודע לכבוש ולמסור לחלוצים. ואם יש שחקן פנוי כזה ללא קבוצה שיכול לעזור לאדומים אז יש להחתימו כבר עכשיו.

זיו אריה נראה מבוהל וחוסר הנסיון שלו בולט. הוא עושה את מיטב יכולתו על הקווים, אבל קיים אצלי ספק האם הוא האיש הנכון.

ועם כל זה לא מספיק, הרי שהשבוע צצו שברים גם בקרב האוהדים עם מריבה גדולה ביציעים. ואם כך נראים היציעים אחרי ארבעה מחזורים, האדומים בבעיה גדולה מאוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבו יונס

    יש מסורת אחת מכוערת במיוחד שהגיעה ליציעים וזה לקלל את הקבוצה, השחקנים, המאמן או ההנהלה לאחר משחקים מן היציע. לגימטימי ואף רצוי לבקר בכתבה כמו זו וגם בפייסבוק של האוהדים והקבוצה. זיו אריה באמת לא מנהל משחק באות האיכות שבה הוא מאמן של אמצע שבוע . הוא גם מהמר ועשה ניסוי מחריד עם בלמים בדרבי. אבל מן היציע לשרוק בוז לקבוצה שלך זה מנטליות של הקומץ ולה פמיליה. תראו איך זה פירק את נתניה בשבועות האחרונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר