להישאר למעלה עד הסוף - דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)
להישאר למעלה עד הסוף - דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)

לקראת המשחק נגד באטב: באיזה עמדה צריך קלטינס לשחק?

ביום חמישי תשחק בית"ר נגד הבולגרים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. המאמן שרון מימר מתלבט האם להציב את קלטינס בקישור או כבלם שלישי

פורסם בתאריך: 11.7.17 12:30

הניצחון החלק שהשיגה בית"ר בהונגריה, 0:3 נגד ואשאש במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, שחרר הרבה לחץ בבית וגן.

אחרי הניצחון הדחוק במשחק הראשון, ובעיקר העובדה שההגנה נראתה לא מוכנה וספגה שלושה שערים לא מחויבים, הכניסה את המערכת לחוסר שקט, אך המעבר לשלב הבא בשילוב התייצבות משחק ההגנה, החזיר את השקט ואת הביטחון למערכת.

לבית"ר, כידוע, אין הרבה זמן לנוח על זרי הדפנה. ביום חמישי הקרוב, 13.7, תשחק הקבוצה נגד באטב בפלובדיב, מחזיקת הגביע הבולגרי, במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (21:00 באצטדיון המושבה), ובבית וגן רוצים להמשיך את המומנטום החיובי.

המאמן שרון מימר צפוי לפתוח עם אותם 11 שחקנים שפתחו במשחק השני נגד ואשאש, כשההתלבטות היחידה שלו היא האם להמשיך עם דוד קלטינס כבלם שלישי, מה שעבד מצוין במשחק בהונגריה, או לחזור למערך של ארבעה שחקנים בהגנה ואז להסיט את קלטינס לקישור. מימר צפוי לבחון את שתי האופציות באימונים שנותרו לקבוצה עד למשחק ביום חמישי.

"דוד צריך לשחק בקישור, עמדה שהוא יותר אוהב ומתפקד בה יותר טוב", אומר שחקן בבית"ר ומוסיף ש"הבעיה היא שחסר מנהיג בהגנה, וכדי שדוד יוכל לחזור לקישור צריכים להביא בלם ומנהיג".

כך או כך, ביום ראשון החלה מכירת הכרטיסים למשחק נגד באטב, כשבקבוצה מאמינים כי אצטדיון המושבה יהיה מלא בלמעלה מ־11,000 אוהדים שייתנו לשחקנים דחיפה אדירה, שכן זהו המשחק הביתי הראשון של העונה (המשחק נגד ואשאש שוחק ללא קהל בשל עונש שספגה הקבוצה בעונה שעברה).

"אין ספק שהתגעגענו לראות את הקהל", אומר גורם בצוות המקצועי. "האוהדים שלנו נותנים הצגה בכל מקום שאליו הם מגיעים ואפשר היה לראות את זה בהונגריה. הם עוצמתיים והם נותנים לנו הרבה ביטחון. התמיכה שלהם מדביקה את השחקנים".

 

ומה באשר ליריבה? בבית"ר, כמעט מיותר לציין, ממש לא מקלים ראש בבאטב בפלובדיב, כשגורם בקבוצה מדגיש כי "הם בהחלט קבוצה טובה שיכולה לסבך אותנו, אבל בסופו של דבר אנחנו אמורים לעבור אותם. יש להם כמה שחקנים שנצטרך לשים לב אליהם, יש את קוסקו שהוא חלוץ טוב, מלבדו יש להם שחקנים איכותיים בכנפיים ושיטת המשחק שלהם היא 4-1-4-1, ואנחנו לומדים להתמודד עם זה".

אותו גורם מוסיף ואומר כי "אני לא יודע אם הם פחות טובים או יותר טובים מוואשאש וזה גם לא ממש משנה. אנחנו צריכים לעבור אותם, אבל חשוב שכולם יבינו שלא מדובר בקבוצה חלשה. אנחנו אמנם טובים יותר על הנייר, אבל הנייר אף פעם לא מנצח משחקים. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, כמו במשחק השני נגד ואשאש, ולעשות את העבודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר