אדם אריאל, ליוואי רנדולף (צילומים: עמוק הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים, מתוך פייסבוק)
אדם אריאל, ליוואי רנדולף (צילומים: עמוק הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים, מתוך פייסבוק)

דעה | צהרת כוונות: מסקנות ראשונות מעונת המלפפונים של הפועל

ההחתמות של רנדולף ובלייזר נכונות ומהוות הצהרת כוונות. מצד שני, השחרור של אדם אריאל צורם. הקפטן אולי לא שומר גדול ובעל יכולות בינוניות, אך מדובר בווינר שחבל שלא נשאר לנוכח שוק הישראלים הדליל

פורסם בתאריך: 7.7.22 23:31

לאחר ההחתמות האחרונות החלה עונת המלפפונים מבחינתי. אני חייב להודות שבתקופת היובש הארוכה למדי שנמשכת ארבעה חודשים, הלוא היא הפגרה בין שתי עונות כדורסל עוקבות, ריענון אתרי הספורט השונים כל כמה דקות, בתקווה להיתקל בשביב מידע (ואף בחרושת שמועות) הנוגעים בתהליכי בניית הסגל של הקבוצה, מהווה איזשהו גורם מנחם עבורי בגעגוע החזק לארנה, ואני מניח שזהו המצב בו שרויים אוהדים אדומים רבים נוספים. עונת המלפפונים הנוכחית נפתחה בהחתמה מסקרנת למדי של עוז בלייזר ממכבי ת"א, מה שסלל את דרכו של ווילי וורקמן מחוץ לסגל הקבוצה לעונה הקרובה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אני סבור שהחלטה זו התבקשה לחלוטין. לבלייזר סט יכולות התקפיות עדיף בצורה מובהקת על וורקמן – קליעה משלוש, משחק גב לסל ואתלטיות מרשימה. אז כן – החתמתו של בלייזר אינה החתמה שוברת שוויון כהחתמתם של הלפרין ואליהו דאז, אבל שחקן ישראלי עם סט יכולות מגוון ופייטריות רצינית כמותו יכול בהחלט לשדרג את הרוסטר ולהיות שחקן לגיטימי הן בליגה הישראלית והן בליגת האלופות.
מעבר לבלייזר, החתמתו של מלך הסלים של ליגת האלופות אשתקד, ליוואי רנדולף, מהווה לעניות דעתי הצהרת כוונות ומבטיחה הרבה מאוד להמשך הקיץ המסקרן.
להבדיל מהחלטות נכונות אלו, צורם לי במיוחד שחרורו של אדם אריאל. הקפטן אינו שומר גדול, ואם נודה על האמת – היכולות ההתקפיות שלו שבלוניות מאוד. למרות אלו, מדובר בווינר אמיתי. בשחקן שיודע לנצח משחקים, וחשוב מכך – הוא היה מהבודדים שהיו ראויים לציון במסגרת ליגת האלופות אשתקד. לעניות דעתי, מדובר על הקאץ' אנד שוטר הטוב בישראל. כאשר השוק הישראלי דליל, השארתו של אריאל לטעמי היתה מתבקשת, וזאת על אף שבשלהי העונה הוא התקשה להכניס עצמו לקצב.
מכאן, אציע למקבלי ההחלטות לשקול את מועמדותו של שון דאוסון, כסוויגמן שייתן מענה לאיוש עמדות הקלע והסמול פורוורד וכן את הארכת החוזה של עמית גרשון (גאנר אמיתי, כבר אמרנו?), שינעלו סגל ישראלי מסקרן והתקפי למדי.
מעבר לסגל ישראלי משמעותי, השארתם של סולימאן בריימו וג'יילן אדאמס חשובה במיוחד, כמובן, במסגרת הגבולות התקציביים האפשריים. זה נכון גם מבחינת המשכיות מסוימת וטובה בסגל השחקנים וגם מבחינת היכולות הגבוהות וההתאמה המרשימה למועדון.
אסיים את הטור בפנייה אחרונה למנהלי הקבוצה: העמדות החשובות ביותר לאיוש בראשית כל עונת מלפפונים הינן עמדות הרכז והסנטר, כשהעמדה השנייה מהווה נקודת אכילס של בניית הקבוצה בירושלים כמה שנים ברצף. בניית קבוצה עם סייז (כיאה לכדורסל סרבי) תיצור יתרון לקבוצה כמעט על כל קבוצות הליגה ותוסיף אלמנטים שהיו חסרים להצלחה גם במסגרת האירופית, שם שחקני הפנים הירושלמים לא יכלו על מקביליהם מהקבוצות שהגיעו לשלבים המאוחרים יותר. כמאמן סרבי, אלכסנדר דז'יקיץ' מכיר את הליגות המזרח אירופאיות ואת חומר השחקנים האירופאי מהבלקן וצפונה, מה שמהווה יתרון סקאוטינג ויכולת למציאת פתרונות נהדרים לעמדות מפתח, אותם צריכה הפועל לנצל לטובתה עד תום. מה שבטוח, קיץ מעניין עומד לפנינו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר