אלכסנדר דז'יקיץ', ספידי סמית' (צילומים: באדיבות דוברות הפועל ירושלים)
אלכסנדר דז'יקיץ', ספידי סמית' (צילומים: באדיבות דוברות הפועל ירושלים)

דעה | קצת סבלנות – הפועל נראית לא טוב, אבל עדיין מוקדם לשינויים

פתיחת העונה לא מרשימה, בלשון המעטה, של האדומים, אבל על הקווים יש מאמן מנוסה שיודע מה לעשות ויש לתת עוד קצת ימי חסד לפני שמשחררים זרים ועושים שינויים, במיוחד שמדובר בקבוצה חדשה לגמרי

פורסם בתאריך: 20.10.22 12:25

פתיחת העונה של הפועל לא טובה עד כה, הקבוצה מהוססת והכדורסל לא שוטף. החיצים באופן טבעי מופנים כלפי המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' כשעיקר הזעם של האוהדים הוא על בחירת הזרים שעד כה באמת נראים כמו צל של עצמם, והביקורת מוצדקת לחלוטין. ההפסדים בליגה לחולון והרצליה, בתוספת ההפסד בחצי הגמר גביע וינר להפועל תל אביב, בתוספת לעובדה שהיכולת בניצחונות על אילת ודארושפקה הטורקית היתה רחוקה מלהרשים, גורמת לכך שבקרב חלק מהאוהדים יש רצון לרכוש לחלק מהזרים כרטיס טיסה בכיון אחד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


את כל זה אני מבין, אבל אני חושב שאי אפשר להחליף מספר זרים בבת אחת או בתקופה קצרה, ולכן עדיף להיות קצת סבלניים. לתת לפחות עוד חודש של משחקים כדי שנקבל תמונה בהירה יותר.
התחושות לא נעימות, היכולת לא טובה, אבל אני אומר בוא נעשה רגע סטופ עם זה. נבנתה פה קבוצה חדשה וכשמביאים 8 שחקנים חדשים לרוטציה אין לצפות שהדברים יתחברו בצורה מיידית. אני יודע שסבלנות זו לא תכונה ישראלית קיימת כמעט, ומודע לכך שאצלנו מפטרים, משחררים או ממליכים מאמנים ושחקנים ברגע. כנ"ל הדברים כלפי דז'יקיץ'. בסופו של דבר יש כאן מאמן בכיר, עם רזומה מוצלח באירופה שיודע דבר אחד או שתיים על כדורסל, וגם הוא מבין שיש בעיות מקצועיות ותנו לו את הזמן הדרוש לתקן דברים ובהמשך אם צריך גם להחליף שחקנים.
באירופה פתחנו עם ניצחון, ולכן אולי שם יש עוד קצת מרווח של זמן, מה גם שהבית לא מאוד חזק והפועל, גם ברמתה הנוכחית, חייבת לעבור שלב, ואז לעשות תיקונים לפי מידת הצורך. באשר לליגה, זה אכן לא נעים להפסיד פעמיים, אבל זה לא סוף פסוק. הליגה מתחילה להתחמם באיזור ינואר. בשנה שעברה סיימנו ראשונים את הליגה הסדירה והודחנו בחצי הגמר. יש המון זמן לתקן ברמת הליגה, גם את היכולת של השחקנים וגם, אם יוחלט, בשביל להחליף זרים.
אבל אם בכל זאת יוחלט לעשות שינוי בזרים, אני חושב שלגבי קארינגטון והנקינס אפשר להיות יותר רגועים והם יהיו הזרים היותר יציבים. אני מאמין שגם ספידי סמית' וליוואי רנדולף יגלו יכולת משופרת עם קצת סבלנות, ובכל מקרה צריך לבדוק את הדברים לאחר עוד מספר משחקים ולא כעת. באשר לאירופאים – מארק מאייריס וסנדר ונה, הרי ששם יש סימני שאלה עד כמה הם מתאימים. אבל כאמור, אני לא חורץ עדיין גורל של אף אחד.
בחזרה לדז'יקיץ'. אני אישית מאוד אהבתי את ההחתמה, מחזיק מהמאמן הסרבי, מהנוכחות שלו, הידע שלו בכדורסל, העבודה שהוא אוטוריטה ואנחנו בהחלט זקוקים למאמן כזה, שדומה מאוד ברוח ובאופי לסימונה פיאניג'אני המוצלח. אבל אם יש לי ביקורת עליו זה על כך שאני מרגיש שיש לו את הטמפרמנט שהיה לו בקבוצות שאימן בסרביה ובמונטונגרו – הוא לא מספיק שואג, תזזיתי, לא מספיק חי את המשחק כפי שהוא תמיד. יותר מדי "ילד טוב ירושלים", וזה ממש לא מה שהקבוצה צריכה. ממנו אני מצפה לא לפחד ולהיות הוא עצמו בלי לעשות חשבון לאף אחד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר