נועם דוברת, זאק הנקינס (צילומים: אורן בן חקון)
נועם דוברת, זאק הנקינס (צילומים: אורן בן חקון)

חורף חם | דעה

בכושרה הנוכחי הפועל יכולה להצליח גם במסגרת האירופאית ולגרום נחת לאוהדים. וגם - הבשורה על פציעתו הקשה של נועם דוברת היא קשה לכל אוהד, כשהצוות המקצועי יצטרך למצוא פתרון לחסרונו

פורסם בתאריך: 8.12.22 15:06

הפועל עומדת על רצף מרשים של שמונה נצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל על השמחה בהצלחה המקצועית מעיבה הפציעה הקשה של נועם דוברת שלמרבה הצער של כולם סיים את העונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שכתבתי בטורים קודמים, סימנתי את עונת המשחקים הזו כ"שנת פריצה" של נועם דוברת, כזו שתהפוך אותו לכוכב, ואכן השלשה המנצחת ביד אליהו אותתה שהוא עתיד לממש סוף סוף את הפוטנציאל הגלום בכשרון הצעיר. הפציעה שלו היא בשורה קשה לכל אוהד הפועל (וכדורסל בכלל) ומכאן אני מוסר איחולי החלמה מהירה לנועם, בתקווה שיחזור חזק וטוב יותר בעונה הבאה.
בסיטואציה הזאת נכנסים אנשי הניהל המקצועי, יונתן אלון ויותם הלפרין, למצב בו לא חשבו שיהיו – מציאת ישראלי בכיר שימלא את הוואקום שמשאיר דוברת. המצב בשוק הישראלי הוא קשה מאוד, וכדי שהפועל תחתים אחד כזה שיתרום באופן מיידי, היא תצטרך לשכנע קבוצות להיפרד משחקן ישראלי וכנראה שזה יעלה גם כסף, כלומר דמי שחרור. שמו של יפתח זיו עולה כמועמד, כשמכבי תל אביב לא באמת זקוקה לו יותר מדי והוא ממילא מחמם אצלה את הספסל, שלא לומר פעמים רבות גם לא נרשם בסגל במשחקי היורוליג. זה פתרון הולם, אבל קשה להאמין שמכבי תשחרר אותו דווקא להפועל.
הפועל יוצאת היום (שישי) למשחק חוץ קשה בנס ציונה והיא תצטרך יכולת טובה ולא רק הגנתית כדי לנצח את הקבוצה המצויינת של אלעד חסין, שנמצאת בחלק העליון של הטבלה ולא בכדי.
יש לה רכז עילאי, די ג'יי קופר, שמעמיד ממוצע אסיסטים דו ספרתי, והוא האיש שהפועל צריכה לעצור. הפועל של דז'יקיץ' כבר הוכיחה שהגנה זה החלק החזקה אצלה, אבל גם בהתקפה אנחנו מתחילים לראות שיפור. זאק הנקינס המצויין, שמבחינתי הוא הסנטר הטוב בליגה, כשלצידו קאדין קארינגטון הנהדר וליוואי רנדולף המשתפר ואף סנדר ונה האסטוני שקולע נהדר מחוץ לקשת, כשגם השתלבותו המהירה מחדש של עוז בלייזר גורמת להפועל להיות קבוצה הרבה יותר שלמה.
בשבוע הבא מצפה לאדומים משחק חוץ קשה בגרמניה בקרב על המקום הראשון, והפועל בכושרה הנוכחי בהחלט יכולה להפתיע, כל זאת בניצוחו של המאמן הסרבי המצויין שברור כבר לכל הספקנים שמדובר במאמן מצויין ואני מאמין שיוביל אותנו לחורף חם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר