זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

שמישהו יעיר אותם: עוד משחק אנמי וחסר מצבים של הפועל

האם פגרת המונדיאל נגמרה לשחקני הפועל מהר מדי? בינתיים נראה שבהחלט כן. על הדרך - כדאי אולי שזיו אריה ילמד מהמאמנים במונדיאל איך משנים משחק עם חילופים

פורסם בתאריך: 18.12.22 21:19

1. שני זאטוטים בחולצות אדומות שהסתובבו ליד שער הכניסה ליציע אוהדי הפועל ירושלים, סיפרו לכל מי שרק רצה לשמוע שהגיעו על מנת ליהנות מנקניקיה בלחמנייה. אוהד מבוגר שהביט לעברם הפטיר בחיוך לאחר שנבלעו ביציע: "זה הדבר היחיד ממנו ייהנו היום. חבל לגלות להם שייגמר 0:0 עם שתי בעיטות למסגרת". כמה שהוא צדק.

עד לאחרונה, בהפועל היו חותמים בעיניים עצומות על 71 אחוזי החזקת כדור, קל וחומר כאשר מדובר במשחק חוץ. אבל מה כל זה שווה אם הנתון הזה לא מספיק אפילו כדי לפרוץ בונקר מכוער מצד הפועל חדרה?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


2. לא ברור מה עשו בהפועל בחודש האחרון מלבד צפייה במשחקי המונדיאל, אבל מישהו חייב לגלות להם שהליגה חזרה והגיע הזמן להתעורר. אופק ביטון, שמשום מה חבר לנדב נידם במהלך חמצון ראשים משותף (ברייקינג ניוז: אצלנו לא מתים על צהוב) רשם שתי החמצות שאשף הטוויטר היה כובש מהן בקלות לפני הפגרה הכפויה; גוני נאור חתום על טעות ענק שכמעט עלתה להפועל ביוקר ובאופן כללי שיחק בעיקר לרוחב והאט את המשחק, ואילו אונדרז' באצ'ו חייב היה להוריד את הראש ולהכריע את ההתמודדות בדקות הסיום, ולו רק לרגל העובדה שניצל מהרחקה.

בצד הפרגונים, מי שבהחלט ראויים למילה טובה הם נועם מלמוד, תחנה אחרונה ויציבה גם כשהתפזרה עננת המונדיאל, ו-ויליאם טוגי בתספורת ראסטות מרעננת לצד תנועה טובה ומסוכנת לעומק, לחץ ופינוי שטחים בחלק הקדמי.

3. מי שממשיך לאכזב בגדול הוא האיש על הקווים, זיו אריה, ששוב כשל בפעם המי יודע כמה בניהול המשחק. דון סדריק כבר איבד כיוון אחרי חימום שהחל בפתיחת המחצית השנייה ומשום מה גלש אל מעבר לדקה ה-70, שלא לדבר על איתי זדה, שכבר נקרא לעמדת החילופים ופשט את האימונית לפני שקיבל ברקס ממאמנו ושב להתייבש בצדי המגרש. מביך בלשון המעטה ומעבר לעניינים מקצועיים, יש דברים שלא עושים ברמת ההתנהלות האישית. לתשומת לבך, קואץ'.

כשמוסיפים לכך את הקו השבלוני הקבוע שלא מאפשר את עיבוי המערך בחלוץ נוסף בדקות הסיום גם כשקבוצתך בשליטה מוחלטת, אין פלא שרובי לבקוביץ' לא נדרש למאמץ מיוחד וקבוצתו זכתה בנקודה שלא ממש הגיעה לה.

 

 

בדרך לאוטו לשני הזאטוטים מהפתיח לא ממש היתה סיבה לחייך, אבל אביהם מיהר להסביר בחיוך חצי מתנצל שבהיעדר כדורגל, לפחות הנקניקיה הייתה על הכיפאק.


מחפשים דירת 3 חדרים בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר