זיו אריה, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | עוד ערב מהנה באדום

הסגל אותו סגל, האריה אותו אריה - אבל הפועל היא לא אותה הפועל. אחרי שצברה 2 נקודות בודדות מ-27 אפשריות, האדומים פתאום טורפים את הליגה עם 13 נקודות מה-15 האחרונות | טור דעה

פורסם בתאריך: 4.1.24 13:25

אין דרך קלה לומר זאת: ממשחק למשחק רף ההזיות של הפועל ירושלים עולה על גדותיו. וזה עוד לפני שדיברנו על הרצף הבלתי מתקבל על הדעת של ירידה להפסקה ביתרון של שני שערים, שעומד בשלב זה על 2 משחקים.

חובה להתעכב על המחצית הראשונה מול מכבי פתח תקוה, דווקא בגלל מה שהיה בה במשך למעלה מ-40 דקות תמימות – שום דבר, למעט פציעה כואבת, הן לשחקן והן לאוהביו ביציע, של סדריק דון. לפתע, ממשחק בו ניתן היה לשמוע את הפיהוקים לצד נקישות השיניים של 1,500 האמיצים שהתפקדו במזרחי חרף הקור הירושלמי המפורסם, הגיע פיניש שנלקח ממשחק ממוצע בליגת האלופות.

כדור סרגל מעיגול האמצע של איינאו פרדה (איך שומרים עליו מפני ציפורניהן של הגדולות?), אופק ביטון פתח רגליים במהלך מגה-אינטליגנטי שהפך לרגע את ירושלים ללונדון, ויילה דוין התגבר בקלילות על מגן ושלח חד ושטוח לרשת. מי שהקיץ ושפשף עיניים בתדהמה, גילה שהיה זה רק המתאבן. מסירה קלאסית ומסוגננת של עומר אגבדיש (חוזר למען הסר ספק – אגבדיש) למתן חוזז, נתנה לאחרון את הדרור לצאת לריקוד על חשבון שלושה תכולים ולסדר כדור על מגש לביטון, ששלח בנגיעה טיל קרקע-רשת.

יובהר מיד שאין לנו עניין בתיאורי שערים יבשושיים משהו מהימים בהם עיתוני הספורט ניגנו כינור ראשון, אבל כשהפועל מתחפשת ולו לדקות ספורות למנצ'סטר סיטי, חבל לחסוך את העונג מאלה שנבצר מהם לחגוג את הטירוף האדום בזמן אמת. ובקיצור – רוצו לתקציר.

 

 

במחצית השנייה, כרגיל, זה כבר היה מסובך יותר. היה מי שקיווה לשחזור של מי המנוחות מול הפתח תקוואית השנייה עד הדקות האחרונות, אבל נגיעת יד מיותרת של נועם מלמוד טרפה את הקלפים. ואז קרתה הזיה נוספת – כמעט שוות ערך לזו מהחצי הראשון.

החילופים האולטרה הגנתיים של זיו אריה – בכלל זה שילובם של ליאור קאסה כקיצוני באגף שמאל ואווקה אשטה כחלוץ, לא מנעו מהשחקנים על כר הדשא להמשיך לנסות לסגור עניין תוך ריכוך הלחצים בבתי החזה של אוהדיה. כשתומר אלטמן מבשל וקאפיטה עושה 'שחיל' לרובי לבקוביץ', כנראה שכל הקלפים של הפועל הסתדרו בדיוק במקום. שאפו גדול על עוד ערב מהנה באדום, קואץ'.

ומילה אישית לסיום על איש המשרוקית, מג'ד רושרוש, שניסה בכל כוחו לגנוב את ההצגה – ללא הצלחה. כדי לרוץ כל כמה דקות ל-VAR על תקן גלגל הצלה – מלשלוף אדום על משחק מסוכן, לבטל ואפילו לא להחליף אותו בצהוב, ועד פנקסנות בפנדלים – אין בך צורך. לא ברור אם חששת יותר מאבי לוזון ביציע או מהעובדה ששפטת את הבן של מנכ"ל איגוד השופטים, אבל כך או אחרת, טוב תעשה לכולנו אם תמצא לך מקצוע אחר להטביע בו חותם. מצד שני, לנצח גם את השופט רק מאדיר את ההישג של הפועל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמציה לבקוביץ׳

    אור בוקר כתב חסר בושה…. איזה צביעות…
    רק לפני חודש קראת פה להנהלה לפטר את זיו אריה. נתת ניתוחים והסברים למה הגיע הזמן ולא הפסקת ללכלך על המאמן ועל ההנהלה שחייבת לפטר את המאמן. עכשיו אל תהיה צבוע – קודם כל תגיד שטעית, תבקש סליחה, תתנצל על היהירות שלך ואז אולי נוכל להמשיך לקרוא את הכתבות שלך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר