ליאור זדה, שי אהרון (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
ליאור זדה, שי אהרון (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

גורם בקטמון: "אם לא ננצח את הרצליה יהיה לחץ גדול"

בקטמון דרוכים לקראת המשחק מחר. וגם: ביקורת על היכולת שמפגינה הקבוצה, לצד מחמאות לעוז צבאג, שסידר תיקו דרמטי בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 14.9.17 13:30

הפתיחה המגומגמת משהו של הפועל קטמון, שצברה עד כה 5 נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות, מתחילה להלחיץ את המערכת. מחר, שישי (15.9), תשחק קטמון נגד מכבי הרצליה (16:00 בהרצליה), שנועלת את הטבלה עם תיקו אחד ושלושה הפסדים ובקבוצה מקווים לחזור לירושלים עם 3 נקודות חשובות.

אריאל הדר, שהורחק במשחק נגד בני לוד, צפוי לחזור להרכב, כשבקטמון מרוצים מכך שלראשונה זה זמן רב יעמוד לרשותו של המאמן ליאור זדה סגל מלא.

בקטמון לוקחים את המשחק בשיא הרצינות, כשגורם בקבוצה מדגיש כי "אם לא ננצח את הרצליה יהיה לחץ גדול".

הלחץ הזה, חשוב לציין, לא נובע רק מהתוצאות, שרחוקות כאמור מלהשביע רצון, אלא גם, ואולי בעיקר, מהיכולת שמציגה הקבוצה ומכך שהיא הבקיעה עד כה 3 שערים בלבד בארבעה משחקים. "עם אחוזי הבקעה כאלה לא נגיע לשום מקום", מדגיש גורם במערכת.

ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

בשבוע החולף נשמעה ביקורת לא מבטלת מצד אנשי הקבוצה על היכולת שהפגינה הקבוצה מאז תחילת העונה, ובמיוחד במשחק האחרון נגד בית"ר תל אביב רמלה (1:1).

"היה משחק ממש לא טוב שלנו", אומר בנחרצות הספונסר של קטמון בני סיוון. "המחצית הראשונה היתה פשוט בלתי נסבלת. טקטיקה זה חלק מהמשחק, אבל את האוהד הניטראלי, זה לא מעניין, הוא רוצה לראות כדורגל משוחרר".

המאמן זדה מתייחס לעניין היכולת ומציין כי "אני לא מתווכח עם הרגשה. אני מניח שזה מגיע מהרצון של השחקנים לנצח. אין לי ספק שבהמשך נשחק משוחרר יותר, בכל מקרה זה לא יבוא על חשבון המשמעת הטקטית".

המאמן דיבר גם על היכולת החלשה שמפגין מאז תחילת העונה החלוץ רן יצחק: "כמו כל שחקן בסגל של הפועל קטמון ירושלים, גם את רן יצחק לא נשפוט לאחר ארבעה מחזורים. הוא עובד מאוד קשה באימונים, ואני בטוח שתגיע תקופה טובה שלו בהמשך. אני וכל הצוות המקצועי מאמינים בו ובכל הסגל הקיים".

לעומת הביקורת על היכולת הקבוצתית, עוז צבאג זכה השבוע לשבחים, הן על הרוח שהפיח במשחקה של הקבוצה כשנכנס כמחליף נגד בית"ר תל אביב רמלה והן על שער השוויון שהבקיע עמוק בתוך תוספת הזמן.

מי שהיה מרוצה מאוד מהשער של צבאג הוא מקורבו סיוון, שאומר: "זה שקטמון השוותה שימח אותי, וזה שעוז הבקיע שימח אותי עוד יותר. לדעתי עוז יכול לתרום הרבה יותר".

גם הספונסר השני, יוסי ליפקין, החמיא לצבאג וגם לסיוון, כשאמר: "עוז היה נהדר. מזל שבני סיוון התעקש שהוא יהיה העונה בקטמון".

עוז צבאג (צילום: אורן בן-חקון)

אושר עילאי – עוז צבאג (צילום: אורן בן-חקון)

וצבאג? הנה מה שהוא אמר ל"כל העיר" השבוע: "נורא התגעגעתי להרגשה של כיבוש שער בהפועל קטמון. זה אושר עילאי. האוהדים עבורי זה משהו שלא ניתן להסביר במילים, האהדה והתמיכה שלהם כלפיי בלתי נגמרת ואין ספק שיש להם חלק משמעותי בגול".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר