אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)
אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

בקושי: קטמון עברה שלב בגביע עם ניצחון בפנדלים על רובי שפירא

השוער המחליף אבירם זיאת היה גיבור הניצחון, כשעצר שני פנדלים וכבש את הפנדל המכריע. עוד קודם לכן, ג'ורג' אקפביו (22) וירואן טסלר (99) כבשו לזכות קטמון. ברק לוי נפצע והוחלף על סף המחצית

פורסם בתאריך: 20.12.17 22:26

לראשונה בהיסטוריה בת העשור שלה, העפילה הערב (רביעי) הפועל קטמון לסיבוב ח' בגביע המדינה – הסיבוב שבו מצטרפות קבוצות ליגת העל למפעל, ובקבוצת האוהדים יש כבר מי שמפנטז על דרבי מול בית"ר בסיבוב הבא.

אבל זה לא היה קל בכלל. הפועל קטמון נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שגברה על רובי שפירא, מוליכת ליגה א' צפון, ועשתה זאת רק בתום דו קרב מותח בפנדלים. אחרי 90 דקות היתה התוצאה 1:1, כשג'ורג' אקפביו נותן לקטמון יתרון בדקה ה-20. רובי שפירא איזנה את התוצאה בדקה ה-32 משער של שלומי בן עשור. בהארכה העלה ירואן טסלר את הפועל קטמון ליתרון שני במשחק אחרי בישול מצוין של אבירם ברוכיאן (דקה 99), אבל רובי שפירא שוב הצליחה להשוות, הפעם משער דרמטי של אלון בוזורגי בדקה ה-121, אחרי טעות קשה של השוער אבירם זיאת, שהחליף את ברק לוי שנפצע במחצית.

אחרי הדרמה הזו הגיעה דרמה לא פחות קטנה בדו קרב הפנדלים, שהסתיים רק לאחר עשר בעיטות לכל קבוצה, כשהגיבור מבחינת קטמון היה זיאת, שהחזיר על הטעות בדקה האחרונה עם עצירה מצוינת של הפנדל העשירי (השני שהוא עצר בדו קרב) של רובי שפירא והיה זה שכבש את הפנדל האחרון בדו קרב. 7:8 לקטמון בפנדלים ו-9:10 בתוצאה הכוללת.

רן יצחק, אילן רנקביץ', ניסן דנון, מיקו ממן, אורי פסו, לירן ז'אן, אקפביו, וזיאת כבשו לזכות קטמון בפנדלים, כשמנגד מחמוד עוויסאת ואבירם ברוכיאן החמיצו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לב אדום מקטמון

    כמה אי דיוקים. אבירם זיאת לא עצר את האחרון אלא זה נבעט החוצה. קטמון בחצי הרכב ואתם כרגיל מבקרים. נכון זה היה בקושי כמו שאתם בקושי עיתון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר