עם 9 שחקנים: ניצחון בכורה לקטמון על ראשון לציון

השחקנים של ליאור זאדה לא הבריקו, אך ג'ורג אקפביו עשה את ההבדל. ז'וליו סזאר(37) ונועם חפצדי(87) ראו את הכרטיס האדום

פורסם בתאריך: 25.8.17 18:45

זה היה קשה, אך מתוק. הפועל קטמון השיגה היום (שישי) ניצחון ליגה ראשון וחשוב מול הפועל ראשון לציון. האדומים שחורים פתחו עם אותו הרכב מהמחזור שעבר וכבר בדקות הראשונות הראו, שהם באים במטרה אחת, לנצח. בדקה ה-37 קטמון הסתבכה כשז'וליו סזאר גלש בפראות לעברו של מתן פלג, מגנה הימני של ראשון לציון וראה אדום ישיר (37). דווקא כשהאדומים שחורים נקלעו לפיגור במצבת השחקנים, אבירם ברוכיאן מהדומיננטיים בשחקני קטמון, התחיל מהלך משולש כשהגביה לאריאל הדר שנגח אחורנית וג'ורג' אקפביו בחצי בעיטת יעף, שלח את הכדור לפינה השמאלית של רועי משפתי 3 דקות עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

המחצית השנייה של קטמון היתה חלשה מאוד והחילופים שביצע ליאור זדה החלישו את הקבוצה. רן יצחק שנכנס כמחליף במקומו של ברוכיאן, הציג יכולת חלשה ולא תרם כלל למשחק ההתקפה של הקבוצה. זדה ובמיוחד מיקו ממן צריכים להודות לשופט ג'בארין אסעד שלא שלף את הצהוב השני ואת הכרטיס האדום לחובתו של החלוץ כשביצע צלילה בתוך הרחבה.

למרות זאת, קטמון ראתה את האדום השני לחובתה בדקה ה-87, כשנועם חפצדי מהבולטים בהגנה, קיבל את הצהוב השני לאחר הכשלה על אור אמסלם והשאיר את האדומים ב-9 שחקנים.

למרות שהיא ב-9 שחקנים 7 דקות לסיום המשחק, הצליחו חניכיו של זדה לשמור על רשת נקייה וחזרו עם 3 נקודות ראשונות לבירה עם הרבה ביטחון לקראת שבוע הבא אז תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד בני לוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ערן יוגב

    שיפוט גרוע וחד צדדי נגד קטמון מה שאיפיין את השיפוט שלו בעונה שעברה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר