מישל דיין (צילום: יח"צ)
מישל דיין (צילום: יח"צ)

מישל דיין נגד קטמון: "להשתמש בלעג בנכות של אדם, שאיבד את עינו, בשביל משחק טריוויה עלוב?"

במסגרת משחק טריוויה שנערך במחצית של ההתמודדות בין קטמון לאחי נצרת ביום שישי הוצגה השאלה: "מה משותף למישל דיין ולמשה דיין מלבד שם המשפחה?". והנה עוד שאלה ככה סתם בשביל הכיף - מה משותף ללואיס פיגו ולכותבי הטריוויה?

פורסם בתאריך: 13.2.18 19:38

מישל דיין, הסמל הגדול של הפועל, וכיום פרשן הספורט של רדיו ירושלים, זועם השבוע וחש עלבון ופגיעה, וזאת בשל אירוע שהתרחש במחצית המשחק של הפועל קטמון בשישי שעבר.

בחידון טריוויה נושא פרסים שהופץ בין אוהדי הפועל קטמון בהפסקת המשחק נגד אחי נצרת, שעבורו צריכים האוהדים להירשם מראש דרך אפליקציית "kahoot", הוצגה השאלה הפוגענית עם הטעם הרע – על דיין: "מה המשותף למישל דיין ולמשה דיין מלבד שם המשפחה?", נשאלו האוהדים, כשהתשובה לשאלה (אחת מארבע שניתנו כאפשרות) היא ששניהם איבדו עין.

על האירוע הזה שמע דיין באקראי, תוך שיחה עם אחד מאוהדי הפועל קטמון ביום שני האחרון. שמע ודי נכנס להלם, תוך שהוא חש פגיעה ועלבון גדול.

בשיחה עם "ספורט כל העיר" מתייחס דיין לדברים ואומר: "הרגשתי צביטה בלב. לא רציתי להאמין למשמע אוזניי. הייתי המום ולא האמנתי כמה נמוך יכולים אותם אנשים שטופי שנאה לרדת. להשתמש בלעג בנכות של אדם, שאיבד את עינו, בשביל משחק טריוויה עלוב? אלה הם אותם יפי נפש, שמתהדרים, השכם וערב בתרומה ובעשייה למען הקהילה. כן, אלה אנשים שהיו אוהדים של הקבוצה, שבה איבדתי את עיני. אני רק רוצה לאחל לכולם בריאות, בריאות, והמון בריאות".



מקטמון נמסר בתגובה: "מישל דיין הוא סמל ירושלמי אדום, מושא להערצה לכל איש הפועל בירושלים. לא היתה שום כוונה לפגוע והחידה המדוברת היתה תקלה חסרת טעם. כאשר נודעה הטעות יו"ר המועדון התקשר למישל והתנצל באופן אישי ובשם המועדון".

דיין, כאמור, נפגע ושוחח עם מספר גורמים המעורים בנעשה בקטמון, שהביעו מורת רוח מעצם השאלה והביעו התנצלות.

בעלי מוסך הטורים דורון ברבש, אחד מאותם גורמים שאיתם שוחח דיין, שמשמש כספונסר של הפועל קטמון מספר ל"ספורט כל העיר": "בדקתי וזאת אכן שאלה שנשאלה. מישל מבחינתי זה כוכב, הוא חבר כמו אח. אני ממש מתבייש. לפני שמדברים על ערכים, צריך שהערכים יהיו קיימים בתוך המועדון פנימה. מישל בנאדם ענק, אבל מי שכתב את השאלה הזו הוא בנאדם מגעיל".



 

אוהדי הפועל קטמון (צילום: שרון עזרן)

אוהדי הפועל קטמון (צילום: שרון עזרן)

גורם נוסף שאיתו שוחח דיין הוא מרכוס גרשקוביץ, לשעבר חבר בוועד המנהל של הפועל קטמון. גרשקוביץ אומר ל"ספורט כל העיר": "מדובר בילד שהעלה את הרעיון לעשות את המשחק, ואמרו לו סבבה, לך על זה. לילד לא היתה שום כוונה לפגוע, הוא התנצל אישית. דיברתי עם מישל, זה לא נעים, בלשון המעטה".

לואיס פיגו (צילום: AP)

(צילום: AP)

לואיס פיגו, ברצלונה (מתוך יוטיוב)

(מתוך יוטיוב)

דיין לא הסתפק בהתנצלויות של קטמון והתייעץ עם עו"ד מיכאל לבן, שבשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין כי "שלחתי לקטמון ביום שלישי מכתב קצר, והם ענו לי שהם מתכוונים להפיק לקחים ולפרסם התנצלות. יש כאן קייס לתביעה, אבל מישל לא מעוניין בזה. מישל רק רוצה שיפיקו לקחים ויסיקו מסקנות. כבר הורגלנו לכל מיני דברים, אבל במקרה הזה הם ירדו מאוד נמוך, משהו שגם קהלים בעייתיים יותר לא היו מגיעים אליו, כי מישל בכל זאת, הוא סוג של קונצנזוס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. בוטבול חיים

    בושה וחרפה שאתם כותבים על אחד הטובים של הכדור רגל הירושלמים גועל הנפש

  2. רפאל פנחסי

    מישל יצאת קטן. קצת הומור בכלל ועצמי בפרט לא הרג אף אחד. יצאת נפוח מחשיבות עצמית וחפשת להתקרבן ולהופיע בעיתון.
    תכלס שאלה בטעם מפוקפק. אבל מפה ועד לטרגדיה המרחק גדול. מה גם שברמה העובדתית התשובה לשאלה נכונה.

  3. יוסי גוזלן

    אדון פנחסי היקר! אל תחליט עבור אנשים מה הומור ומה לא. במקום הזה אם אתה קורא או שומע מה נכתב על אנשים שלא מהמילייה של קטמון אז אתה מבין ששום דבר לא מקרי. מישל בטח שלא מחפש להיות קורבן או תשומת לב.אתה יצאת ממש קטן בתגובתך וחבל שכך .

  4. רות

    מוזר שאף אחד מהצדקנים פה לא תובע את עלבונו של משה דיין…בכל זאת גם הוא היה חלק מהשאלה. מה גם שמדובר ברמטכ"ל,גיבור ישראל אשר האדיר את שמה של מדנתנו הקטנה בעולם כולו. ועוד שמו אותו בכפיפה אחת עם שחקן כדורגל, ממועדון מקרטע, שלא הביא אף תואר או הישיג משמעותי.
    הנה סניק-פיק לשאלה בחידון הבא: " שני אחים, הראשון סופר בחסד עליון,הומניסט,זוכה פרס ישראל. השני כתב במקומון זניח,לאומן וממורמר".
    בין הזוכים יוגרלו ציטוטים נבחרים מקטמון שידור ישיר.

  5. אדום

    מישל מה אתה ילד? מצאת ממה להעלב. התגובה הנעלבת שלך משטות מקטינה אותך וחבל

  6. אלוהים

    הולך זקוף מתחת לשולחן
    רד מהעץ, קטמון היר הפועל ירושלים,
    אין יציע כבוד, בוא, רד אל העם, ניתן לך מהגרעינים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר