הפתרון משרד שיווק ופרסום (צילום: יובל כהן אהרונוב)
הפתרון משרד שיווק ופרסום (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הפתרון – משנים את כללי המשחק בשיווק ופרסום בירושלים

ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, קופירייטינג, קריאייטיב ואסטרטגיה, פרסום והפצת שטח, קידום אתרים בגוגל ומיתוג גרפי - הכירו את ינון כהן ואלעד קליוק, שני צעירים ירושלמים שאוהבים מאוד את העיר, הקימו את חברת הפתרון לשיווק ופרסום בירושלים ויגרמו לעסק שלכם לנסוק לגבהים

פורסם בתאריך: 2.7.19 18:27

חברת השיווק והפרסום "הפתרון", היא הפתרון לכל בית עסק, בטח בירושלים. גם עסקים מצליחים מוצאים את עצמם ממנפים את הצלחתם ונוסקים בזכות הליווי המקצועי והאישי של חברת "הפתרון". ינון כהן ואלעד קליוק, שני צעירים ירושלמים שאוהבים מאוד את העיר ואת אנשיה, הבינו שהסוד טמון בשילוב בין השטח למדיה, בין השיטה הישנה לחדשה. ינון השתחרר מקבע כקצין בגבעתי, גדוד צבר ואלעד בוגר קורס מסעדנות בשנקר וניהול אירועים ופרויקטים באוניברסיטה הפתוחה, יחד הם קוצרי הצלחות: "בעסק כמו שלנו, כשהעסקים של הלקוחות מצליחים ומשגשגים, זה אומר שאנחנו יודעים את העבודה ולשמחתנו עושים אותה לא רע, יש לא מעט לקוחות שחתמו איתנו בתחילת הדרך לשלושה חודשים של שיווק ופרסום בירושלים, אבל החליטו להאריך את החוזה לשנה לפחות לאחר שחוו את היתרונות וההצלחה".

הפתרון משרד שיווק ופרסום (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הפתרון משרד שיווק ופרסום(צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה הניע אתכם לפתוח את "הפתרון"?

"ראינו את מצב העסקים בעיר. המצב מידרדר, הקהל הירושלמי פחות מבלה ופחות יוצא, גם כשרוצה לצאת לא תמיד יודע לאן או איך להגיע. כשהתחלנו חשבנו על תחום המסעדנות בעיקר, כי שם קיים צורך מאוד גדול בשיווק נכון, זה תחום שיש בו הוצאות מאוד גדולות וקשיים בדרך. עשרות עסקים בתחום נפתחים ונסגרים מדי חודש וחבל. בפועל – עשרה אחוזים מהלקוחות הם מתחום המסעדות ובתי הקפה ותשעים אחוז מתחומים אחרים, אנחנו מאמינים שבעלי המסעדות ובתי הקפה פחות מודעים לצורך וחבל. יש לנו חיבור גדול מאוד לעיר וקשרים רבים עם מובילי דעת קהל מוכרים בירושלים וזה יתרון".

הפתרון משרד פרסום (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הפתרון משרד פרסום (צילום: יובל כהן אהרונוב)

איך השיטה שלכם עובדת?

"אנחנו עובדים במישורים שונים, בשיטה החדשה בניו מדיה ולא זונחים לרגע את השיטה הישנה. השילוב מנצח. אנחנו מנהלים את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם, עושים קופירייטינג, קריאייטיב ואסטרטגיה. קמפיינים דיגיטליים ממומנים ברשתות המדיה: פייסבוק, אינסטגרם וגוגל. אנו  דואגים להקפיץ את המודעות של העסק באופן הרלוונטי ביותר. הקמפיינים נוצרים במחשבה רבה ומוכוונים לקהלי יעד דיגיטליים אשר נבנים לפי אופיו של כל בית עסק. אנחנו לומדים את העסק ומכוונים למטרה לפי קהל היעד שלו, גיל, מגדר, תחומי עניין ועוד, כך שאותו קהל יעד המותאם לעסק ייחשף  דווקא לאותו העסק. אנחנו מתמחים בעבודות גרפיקה לבניית לוגו, יצירת גרפיקות ומיתוג בית העסק, בניית אתרים ודפי נחיתה מקצועיים. במקביל אנחנו עובדים גם בשיטה הישנה של פרסום והפצת שטח. לא זונחים את השיטות המסורתיות והטובות של שיווק פרונטלי. כלל תוצרי המיתוג ועבודות הדפוס בהדפסה והפצה ישירה על ידינו".

מעבר לשילוב הנכון של השטח והמדיה מה עוד מייחד אתכם?

"אנחנו צעירים ויש לזה יתרון בחשיבה היצירתית והלא מקובעת, בהבנה והכרת השטח, בדינמיקה ובחשיבה מחוץ לקופסא, אנחנו משנים את כללי משחק. השוני הוא שאנחנו לא משאירים לבעל העסק לעשות דבר, בעלי עסקים לא פעם מוציאים סכומים גבוהים מאוד בפרסום ולא זוכים להכוונה מקצועית. אנחנו נותנים להם את כל המכלול וההכוונה לה הם זקוקים וחוסכים מהם הרבה מאוד. הלקוחות שלנו זוכים ללויי צמוד מאוד, יחס חם מאוד, אנחנו מרגישים שהעסק שלהם הוא שלנו וזה מורגש היטב בשטח, ביחס החם שכל אחד מקבל מאיתנו. בעל העסק מרגיש שהוא נמצא בידיים טובות ולא משאירים לו את הדאגה לשווק ולהיות נוכח במקום בולט ברשתות החברתיות, בגוגל או בשטח בעזרת ההפצה הישנה והטובה. יתרון נוסף על מנת שהשינוי יורגש ולגמרי משמעותי – הוא המחירים. אנחנו יכולים לומר בפה מלא שהמחירים שלנו נמוכים משמעותית מהמקובל בשוק. אנחנו מאוד אוהבים שיתופי פעולה וחיבור בין אנשים ואת זה אנחנו מיישמים גם בעסק, מחברים בין לקוחות שלנו שיוצרים בזכות החיבור שיתופי פעולה מניבים".

 הפתרון משרד שיווק ופרסום(צילום: יובל כהן אהרונוב)

הפתרון משרד שיווק ופרסום(צילום: יובל כהן אהרונוב)

כמה זמן מומלץ לעסק לקבל מכם ליווי, על מנת שירגיש בשינוי?

 "הזמן המינימלי לליווי הוא שלושה חודשים, לא מומלץ בתחום השיווק פחות מכך. יש בעלי עסקים שבהתחלה לא הבינו את הצורך לשלושה חודשים ואנחנו התעקשנו שהשינוי המשמעותי יורגש באורך זמן כזה. אותם לקוחות כעבור שלושה חודשים ביקשו להאריך את החוזה לשנה, הם הרגישו את התוצאות והבינו חד משמעית את הצורך בתהליך שיווק נכון לעסק שלהם".

לאתר: https://www.hapitaron.co.il/

ינון כהן: 054-9209155

אלעד קוליוק: 054-3039411

לפייסבוק: הפתרון

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואו מדהים כל הכבוד, בהחלט נצרכים. מעבודה אישית איתם, ממליצה מאד. תותחים!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר