דני כץ בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בשבוע שעבר (צילום: אורן בן חקון)
דני כץ ז"ל, בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בשבוע שעבר (צילום: אורן בן חקון)

הטרגדיה הקשה: דני כץ, החשוד בפרשת השוחד בחברת אריאל, שם קץ לחייו

מנהל ארכיב גנזך באגף רישוי ופיקוח בעיריית ירושלים דני כץ ז"ל, שם קץ לחייו - גופתו נמצאה בקרית היובל. כץ היה אחד מהחשודים המרכזיים בפרשת השוחד בחברה העירונית אריאל שהתפוצצה בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 12.8.19 20:27

טרגדיה קשה: דני כץ, מנהל ארכיב גנזך באגף רישוי ופיקוח בעירייה, שם קץ לחייו – גופתו נמצאה היום בקרית היובל, סמוך לביתו. בן 37 במותו.

כץ היה אחד מהחשודים המרכזיים בפרשת השוחד בחברה העירונית אריאל שהתפוצצה בשבוע שעבר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כץ נעדר משעות הבוקר מביתו. כוחות של מד"א הוזעקו אחר הצהריים לרחוב שמריהו לוין בעקבות דיווח על גופת גבר – למקום הוזעקו גם כוחות של זק"א. מזק"א נמסר כי "גבר כבן 30 שנפל מקומה חמישית נהרג ברחוב שמריהו לוין בשכונת קרית היובל".

עורך הדין ערן זך ממשרד יגאל ארנון ושות', שייצג את כץ מוסר: "קיבלתי בתדהמה את הבשורה הטראגית. אני שולח את תנחומיי מעומק הלב למשפחה ומחזק אותה בשעה קשה זו".

מעיריית ירושלים נמסר הערב: "ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהלי ועובדי העירייה משתתפים בצער המשפחה על האבדן הכבד במות יקירם דני כץ ז"ל. עיריית ירושלים, אגף הרווחה והשירות הפסיכולוגי עומדים בקשר עם המשפחה, ויסייעו ככל הנדרש נוכח הטרגדיה הקשה. יהי זכרו ברוך".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לכתובת בירושלים, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, בו עלה חשש לחייו של גבר בשנות ה 30 לחייו. השוטרים איתרו את את גופתו בסמוך לבניין מגוריו. נפתחה חקירה לברור הנסיבות".

הלוויתו של כץ תתקיים מחר, שלישי בבוקר.


זירת ההתאבדות ברחוב שמריהו לוין בקרית היובל

זירת ההתאבדות ברחוב שמריהו לוין בקרית היובל


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בבוקר יום שלישי (6.8), בסביבות השעה 6:00, הגיעו בלשי מחלק ההונאה במשטרת ירושלים לביתם של החשודים ועצרו אותם. השלושה – תורג'מן, כץ והגורם הנוסף בחברת אריאל – הובלו לתחנת מרחב מוריה ושם נחקרו בחשד לקבלת ומתן שוחד בעבור קידום אינטרסים אישיים. מדובר בחקירה סמויה שהחלה לפני כעשרה חודשים, בעקבות מידע שהתקבל בחשד לאי סדרים, קבלת ומתן שוחד והפרת אמונים. לפי החשד של המשטרה, תורג'מן והגורם הנוסף בחברת אריאל "'סיפקו בחינם' לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות", כך נמסר מהמשטרה, “באמצעותו של כץ, וזאת על פי החשד במטרה לקדם טובות הנאה בהם ביטולם של דוחות חניה".


 

דני כץ, בדיון ההארכת המעצר בבית משפט השלום בשבוע שעבר (צילום: אורן בן חקון)

דני כץ, בדיון ההארכת המעצר בבית משפט השלום בשבוע שעבר (צילום: אורן בן חקון)


אתמול, ראשון, התיר בית המשפט לפרסם את שמו ותמונתו של כץ.

סנגורו של כץ, עו"ד זך, ממשרד יגאל ארנון ושות', אמר בשבוע שעבר לאחר מעצרו של כץ כי "מרשי משוכנע בחפותו, אין לו דבר להסתיר, ולכן גם החליט לא לבקש להאריך את צו איסור פרסום שמו, חרף ההזדמנות שנתנה לו לעשות כן על ידי בית המשפט. כפי שטענו בדיון ובניגוד לטענת המשטרה והתקשורת, מרשי אינו גורם בכיר בעיריית ירושלים ובוודאי שלא בעל השפעה – בפרט בנושאים הנחקרים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. ירושלמי

    חבל! מאמין בחפותו של דני ז"ל והלחץ עליו כנראה היה גדול יותר משיכל להחזיק.
    דני היה איש יקר, עזר תמיד בכל דבר שהיה יכול.
    ממש חבל . תנחומים לאישתו ולבנותיו

  2. מרים

    לכל מי שיצא לעבוד עם הגינזך ארכיב בירושלים.
    יהי זכרו ברוך. מלאכת קודש!

  3. נאוה אלון

    עצוב עצוב עצוב , לא היכרתי אותו אבל זו בהחלט טרגדיה . גם אם יש שחיתויות לא מתאבדים . מקבלים את העונש וחוזרים לחיים . חבל , נראה חמד של בחור.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ישנם אנשים שהם בעלי מעמד שמנצלים את תמימותם של אנשי מפתח שלא עומדים בפיתוי ונופלים בפח שתומנים להם משיגים הנחות ופטורים וקיצור הליכים ששווים מיליוני שקלים יש להעניש גם אותם כי קשה לעמוד בפיתוי ולכן הנותן צריך להיענש לא פחות מהמקבל ואילו בחומרה גדולה יותר

  5. ירושלמית

    בסופו של דבר מגיע עונש..כך או אחרת..כל המושחתים תזהרו ..יומכם יגיע

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר