אבי יוחנן, עומר אדם (צילומים: פרטי, אלדד אלוני)
אבי יוחנן, עומר אדם (צילומים: פרטי, אלדד אלוני)

חושבים בגדול: אבי יוחנן ועומר אדם מתכננים להקים רשת בתי מלון

ל"כל העיר" נודע כי איש העסקים הירושלמי אבי יוחנן, בעלי רשת 'זול ובגדול''', והזמר המצליח עומר אדם, לא מסתפקים ברכישות האחרונות - כפר הנופש 'רימונים נוה אטי"ב' ואולם האירועים 'פברז'ה' - והם צפויים לרכוש נכסי נדל"ן נוספים בקרוב

פורסם בתאריך: 29.8.19 09:27

חושבים בגדול: איש העסקים הירושלמי אבי יוחנן, בעלי רשת המרכולים 'זול ובגדול', והזמר המצליח עומר אדם מתכננים להקים רשת בתי מלון בפריסה ארצית, כך נודע ל"כל העיר".

עוד נודע ל"כל העיר" כי לשניים יש כבר כמה אופציות לרכישה בקנה וכי הם צפויים להודיע בקרוב על עסקה נוספת שהבשילה לכדי חתימה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כידוע, כפי שפורסם, השותפות הצומחת בין אבי יוחנן לעומר אדם החלה לפני כחודשיים, אז הם רכשו ביחד את כפר הנופש 'רימונים נוה אטי"ב' שלמרגלות החרמון וזאת בתמורה לסכום של כ-12 מיליון שקלים. בכוונת השניים, יש לציין, להשקיע כ-20 מיליון שקלים בשיפוץ כפר הנופש וזאת לקראת עונת הגלישה בחרמון בחורף הקרוב. ל"כל העיר" נודע כי בכוונת יוחנן ואדם להפוך את כפר הנופש נוה אטי"ב למלון פרימיום מהשורה הראשונה בישראל. בין השאר יכלול המקום לאחר השיפוץ סוויטה נשיאותית מפוארת בשטח של 200 מטר עם בריכה פרטית. בנוסף, בחלק מהבקתות ייבנו בריכות פרטיות, בכפר הנופש יוקם ספא מפואר ותיפתח מסעדה מהשורה הראשונה.



השותפות בין יוחנן ואדם העמיקה לפני כעשרה ימים, אז חתמו השניים על עסקה לרכישת אולם האירועים היוקרתי 'פברז'ה' בנס ציונה תמורת כ-58 מיליון שקלים.

יוחנן, בן 49, נולד וגדל בירושלים וכאן הוא פרץ לשוק העסקי עם רשת המרכולים 'זול ובגדול' שהלכה וצמחה בשנים האחרונות. לפני כשנה עזב יוחנן את ירושלים לטובת מגורים באזור המרכז, אך הבסיס העסקי שלו נותר בעיר, והוא ממשיך להגיע בכל יום אל משרדי החברה באזור התעשייה תלפיות.


כפר הנופש נוה אטי"ב (צילום: באדיבות כפר הנופש נוה אטי"ב)

כפר הנופש נוה אטי"ב (צילום: באדיבות כפר הנופש נוה אטי"ב)



את אדם אין ממש צורך להציג. בשנתיים האחרונות הוא הולך ומבסס את מעמדו כזמר הגדול והלוהט ביותר בישראל. רק בחודש שעבר הוא רשם הישג ענק עבור זמר ישראלי, עת הצליח למלא את פארק הירקון ברבבות מעריצים משולהבים, דבר שאף זמר ישראלי לא ניסה לעשות קודם לכן.

כפר הנופש נוה אטי"ב בשלג (צילום: באדיבות כפר הנופש נוה אטי"ב)

כפר הנופש נוה אטי"ב בשלג (צילום: באדיבות כפר הנופש נוה אטי"ב)


במקביל לנסיקתו על הבמה, ממשיך אדם לבסס את מעמדו גם בעסקי הנדל"ן עם לא מעט רכישות וכעת, כאמור, גם עם שותפות הולכת וצומחת עם איש העסקים הירושלמי יוחנן.


הבריכה בכפר הנופש נוה אטי"ב (צילום: באדיבות כפר הנופש נוה אטי"ב)

הבריכה בכפר הנופש נוה אטי"ב (צילום: באדיבות כפר הנופש נוה אטי"ב)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר