מתוך הסרטון של התינוק שנשכח באוטובוס (צילום: נהג האוטובוס - רץ ברשת)
מתוך הסרטון של התינוק שנשכח באוטובוס (צילום: נהג האוטובוס - רץ ברשת)

הסיפור המלא מאחורי סרטון הווידאו שמסעיר את הרשת – איך נותר לבדו התינוק באוטובוס בירושלים?

צפו בווידאו: נהג אוטובוס אגד בירושלים ביצע סריקה שגרתית בסיום הנסיעה והופתע לגלות עגלת תינוק, שבה פעוט בן מספר חודשים; במשטרה מדגישים כי לא מדובר ברשלנות

פורסם בתאריך: 11.9.19 17:25

בשעות האחרונות הרשת גועשת בשל סרטון וידאו שצולם באוטובוס אגד בירושלים. בוידאו, שצולם על ידי הנהג, הוא נשמע אומר "זה בירושלים. אני עושה סריקה בסוף. מישהי ירדה שכחה את הבן שלה עם העגלה. מה זה? תחנה אחרונה בירושלים – אני עושה סריקה – שכחה את הבן שלה".

אלא שבמשטרת ירושלים מדגישים כי לא מדובר על רשלנות ולא על שכחת העגלה. "ההורים ירדו בתחנה הסופית והתחילו להוריד את הציוד שהיה איתם – הנהג כנראה חשב שהם ירדו והוא המשיך למתחם האוטובוסים הסמוך", מציינים במשטרה, "שניות לאחר מכן ההורים הגיעו ולקחו את הילד. בדקנו את הנושא ואי אפשר במקרה הזה להאשים אף אחד. בסופו של דבר היה מדובר על רגעים בודדים שבהם העגלה היתה ללא השגחת ההורים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



כאמור, בעקבות פרסום הסרטון הרשת סוערת – גולשים וגולשות הגיבו לפרסום בהלם ובתדהמה. רבים שיתפו את הסרטון בפייסבוק והביעו פליאה על התינוק שהושאר לבדו בתוך עגלה באוטובוס. אלא שכאמור, לא היה מדובר בשכחה או ברשלנות אלא בחוסר תשומת לב רגעית, שבאה על פתרונה רגעים ספורים לאחר מכן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קודם מורידים התינוק משאירים עם השגחה אח"כ מורידים הציוד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בני ישראל היקרים ,יום הדין מתקרב וככל שמתקרבים לגאולה ב"בא כך גם הדין נהיה מתוח כדאי שכולנו נמצא ונלמד זכות על כל אחד מאיתנו מאחינו בני ישראל,וכל אחד יבדוק את עצמו ולא את חברו כי מי שרואה חוב על חברו זה בעצם חוב עצמו שלו ,כמו שאמר הבעל שם טוב הקדוש לכן תראו זכות על כל אחד ואחד והמבין יבין ודי לחכימא ברמיזא שנה טובה לכל בני ישראל וחתימה טובה לכולנו בס"ד

  3. יעקב

    יש לא מעט נהגים אפתיים שסוגרים לך את הדלת לפני הזמן וכמה שתצעק לא מעניין אותם! צריך ללמד את הנהגים אדיבות וסבלנות מה היא…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז למה לפרסם ולהעלות כל דבר??? אם הכל בא על מקומו בשלום ואף אחד לא אשם והתינוק בסדר, אז עוברים הלאה… לא כל דבר חייב לרוץ בכל הרשתות החברתיות!! סתם רייטינג? אחוזי צפיה? למה להלחיץ סתם אנשים…?

  5. נמרוד.

    אז כמו שמסתמן דווקא הנהג היה הרע בסיפור. הוא לא חיכה שהאב יוריד את שני התינוקות מהאוטובוס ולא בדק במראות ולא ביצע סריקה לוודא ששום דבר לא נשכח באוטובוס (להזכירכם, זו הייתה התחנה האחרונה). הוא סגר את הדלתות לפני שהאב הספיק להוריד גם את הילד השני ונסע עוד כמה מאות מטרים לחניון בתחנה כשהאב רץ אחרי האוטובוס והנהג עדיין מתעלם ממנו. הוא המשיך להתעלם גם כשהאב הגיע למקום חניית האוטובוס ודפק על דפנות האוטובוס. במקום זאת הנהג ביים את עצמו מבצע סריקה ומוצא עגלה עם תינוק תוך כדי שהוא מתאר זאת במילים והוא בהחלט נשמע משועשע ומרוצה מעצמו ולא פחות מזה אלא שהוא דואג לשתף את הסרטון הזה ברשתות החברתיות ולעשות שיימינג להורים וגם לתינוק המצולם. אני קורא לאגד לפטר את הנהג הזה לאלתר! לא הייתי רוצה לחשוב על זה שאחד מילדיי יעלה לאוטובוס שבו נוהג האיש הזה. גם ההורים צריכים להגיש נגדו תביעה על כך שחטף את התינוק שלהם! מקומו של איש כזה הוא בכלא!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר