ד"ר לורה ורטון, המסמך שהועבר (צילומים: מולי גולדברג, פרטי)
ד"ר לורה ורטון, המסמך שהועבר (צילומים: מולי גולדברג, פרטי)

תלונה במשטרה: מי זייף מסמך עם חתימתה של חברת המועצה לורה ורטון?

חברת המועצה לורה ורטון (מרצ) הגישה תלונה במשטרה על כך שמישהו זייף בשמה תמיכה בתוכנית בנייה בבית הכרם, למרות שהיא מתנגדת לה בטענה כי מדובר בהקמת מעונות לתלמידי ישיבה: "התברר לי שמישהו זייף מסמך בשמי"

פורסם בתאריך: 28.10.19 10:49

מי זייף מסמך עם חתימתה של חברת המועצה ד"ר לורה ורטון (מרצ)? ל"כל העיר" נודע כי בשמה של ורטון הוגש טופס שתומך בתוכנית בנייה ברחוב החלוץ בבית הכרם, למרות שבפועל היא מתנגדת לתוכנית נחרצות ואף העלתה על כך פוסטים שונים בפייסבוק.

מדובר בתוכנית להקמת בניין שבו 18 יחידות דיור ברחוב החלוץ, כאשר תושבי בית הכרם חוששים כי מדובר במבנה שישמש כפנימייה עבור תלמידי ישיבה. במסמך שמוצג בשמה של ד"ר ורטון נכתב בין השאר כי "לדעתי מדובר בתוכנית שאינה מזיקה, משום מה השכנים חושבים שמדובר בתוכנית לישיבה, אבל אני כנציגת מרצ במועצת העיר לאחר בירור מעמיק מדובר במיזם פרטי של אדם פרטי, ואין שום מניעה לאשר את התוכנית; בכוונתי לפעול לאישור התוכנית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המסמך שהוגשה בשמה של ד"ר לורה ורטון (צילום: פרטי)

המסמך שהוגש בשמה של ד"ר לורה ורטון


ורטון זועמת על הטופס שהוגש בשמה והבהירה הבוקר (שני) בפוסט שפרסמה בקבוצת הפייסבוק 'בית הכרם ויפה נוף': "זיוף. לא כתבתי ולא שלחתי את המסמך למטה, המופיע באתר העירייה. ניגשת למשטרה להגיש תלונה. אני מתנגדת בכל תוקף לתוכנית הבנייה ברחוב החלוץ והופתעתי כאשר פנו אלי מספר אנשים שטענו שהבינו שחזרתי בי, ואף תומכת בה. לא חזרתי בי מהתנגדותי, לא כתבתי את המסמך למטה, הכתובת לא נכונה, כתובת הדוא"ל לא נכונה, אני כותבת תכנית בלי "ו", זה לא הסגנון שלי ומעל הכל לא כתבתי ולא שלחתי מסמך זה". בסופו של הפוסט קוראת ורטון לתושבי השכונה להגיש התנגדויות לתוכנית.

בשיחה עם "כל העיר" מוסיפה ורטון: "הגשתי התנגדות לתוכנית הבנייה ברחוב החלוץ לפני כמה ימים. אתמול מישהי אמרה לי שהיא הבינה שחזרתי בי והסרתי את ההתנגדות, ואז קיבלתי עוד פניות וטענות על כך שאיך אני יכולה לשנות את דעתי ואיזה פוליטיקאית אני? במובן השלילי. אז התברר לי שמישהו זייף מסמך בשמי, עם כל מיני טעויות ושגיאות כתיב, ושלח אותו בשמי".



ברור שזו לא אני", מדגישה ורטון, "זה פלילי".

לדבריה, "הגישו תוכנית שכביכול נראית כמבנה למגורים, אבל מה כשבדקנו מצאנו שמדובר במעונות – דירות ממש קטנות ובקומה אחת היה מטבח אחד גדול, שברור שהוא משותף. אנחנו לא רוצים לא ישיבה ולא מעונות בלב השכונה, אנחנו רוצים בנייני מגורים לאנשים שיבואו ויגורו בשכונה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עבריינים נמאסתם

    אין קץ לתחמנות ולעבריינות של המנסים להתשלט על השכונה. מושחתים, נמאסתם !!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר