יענקי גרינוולד ואוריה שיף עם הפעוטה שחילצו מהרכב (צילום: ידידים סיוע בדרכים)
יענקי גרינוולד ואוריה שיף עם הפעוטה שחילצו מהרכב (צילום: ידידים סיוע בדרכים)

הדרמה הבוקר בגילה: פעוטה ננעלה ברכב ברחוב האפרסמון

לפני שעה קלה הוזעקו מתנדבים מארגון ידידים לרחוב האפסרמון בגילה בשל פעוטה שננעלה בטעות ברכב של אמה. המתנדב יענקי גרינוולד מספר: "הגעתי למקום כחמישים שניות לאחר קבלת הקריאה. חילצנו את הילדה תוך שתי דקות מרגע הנעילה. האמא הודתה לנו"

פורסם בתאריך: 19.12.19 13:16

דרמה ברחוב האפרסמון בגילה: פעוטה ננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה. היא חולצה כעבור דקות ספורות על ידי מתנדבי ארגון ידידים.

מארגון ידידים נמסר כי "הבוקר, חמישי, בשעה 11:25 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה ברחוב האפרסמון בשכונת גילה. יענקי גרינוולד, סג"מ סניף בית"ר עילית, ואוריה שיף, כונן גב־ההר, הגיעו במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הילדה בשלום מבלי לגרום כל נזק לרכב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יענקי גרינוולד מוסיף ומספר כי "הגעתי למקום כחמישים שניות לאחר קבלת הקריאה. הרכב היה מונע ושוטר שהוזעק למקום קודם לכן, המתין לבואנו והופתע מהמהירות בה הגענו. יחד עם אוריה – שמשמש גם כמתנדב כבאות והצלה – חילצנו את הילדה תוך שתי דקות מרגע הנעילה. האמא הודתה לנו וגם לשוטר על כך שהמתין וחיכה לבואנו על מנת שנפתח את הרכב בצורה מהירה ונקייה".



ארגון ידידים – ארגון מתנדבים ארצי – הוא ארגון אשר מספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא עלות בשלל תחומים, בהם הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב נעול, חילוצי שטח ועוד. הארגון פועל 24 /7.

מוקד ידידים: טל' 053-3131310.



כפי שפורסם ב"כל העיר", גם אתמול, רביעי, פעוטות נשכחו ברכב שחנה בשכונת בית וגן בירושלים – מתנדב של ארגון "ידידים" שחלף במקום הבחין בילדים הקטנים – אחים בני שנתיים ושלוש בתוך רכב נעול ללא חלון פתוח – ומיד חילץ אותם. אביהם הגיע, לדברי המתנדב, לאחר כרבע שעה "היה המום כיצד שכח אותם ברכב".

"בשעה 10:15 חולצו שני אחים, פעוטות בני שנתיים ושלוש מרכב המשפחה, לאחר שאביהם יצא לעיסוקיו, נעל את הרכב ושכח אותם בפנים", סיפרו בארגון 'ידידים', "דקות אחדות לאחר מכן, חלף במקום מאור זנה, כונן צוות מערב ירושלים, שמתוך הרגל הביט לתוך הרכב. לתדהמתו הוא הבחין בילדים הקטנים כשהם נעולים לבדם וללא חלון פתוח. בתושייה ובחריצות הוציא מאור את ערכת הפתיחה מרכבו ובאמצעותה פתח את הרכב וחילץ את הילדים בשלום מבלי לגרום נזק לרכב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר