אמבולנס מד"א (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

גבעת זאב: פועל צנח מגובה באתר בנייה

מכת תאונות העבודה בישראל: פועל בן 34 נפל לפיר של מעלית באתר בנייה בגבעת זאב - הוא פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק

פורסם בתאריך: 17.2.20 15:35

מכת תאונות העבודה בישראל ממשיכה להחריף – פועל נפל מגובה באתר בנייה בגבעת זאב. הפועל, כבן 34, צנח לתוך פיר של מעלית – הוא פונה על ידי חובשים של איחוד הצלה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשמצבו בינוני.

דוד ישראל ואבישי זלצמן, חובשים באיחוד הצלה, מספרים כי "מדובר בפועל שנפל לפיר תוך כדי עבודתו באתר בניה. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בירושלים כשמצבו מוגדר בינוני".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממד"א נמסר: "בשעה 14:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פועל שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב האיילות בגבעת זאב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ת החולים שערי צדק גבר בן 34 במצב בינוני, עם חבלות בחזה ובגפיים".

התאונות באתרי בנייה ברחבי הארץ כבר הפכו למכת מדינה. כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני כשלושה חודשים וחצי פועל צנח לתוך פיר מעלית באתר בנייה בשדרות בן צבי בירושלים, סמוך לגן סאקר. הפועל, כבן 40, חולץ מתוך הפיר ופונה על ידי חובשים של איחוד הצלה במצב בינוני לבית החולים.

בחודש יוני השנה קיר קרס באתר בנייה בשכונת מקור ברוך, פועל נפצע באורח בינוני; בחודש פברואר פועל בן 25 נהרג לאחר שנפל ממרפסת באתר בנייה במרכז העיר; שני פועלים נפצעו באורח בינוני וקל, כתוצאה מקריסת פיגום במבנה בשכונת בית וגן בירושלים. העובדים פעלו ליציקת מרפסת בנבנה ברחוב קדיש לוז, אולם במהלך העבודה הפיגום קרס והם צנחו מגובה.

כמו כן, לפני כשנה וחצי פועל בן 38 נהרג באתר בנייה בהר חוצבים. הפועל נפל לבור, מגובה של שישה מטרים. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. כבאים ואנשי היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה ירושלים, חילצו את גופת הפועל ממוטות הברזל.




אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר