רחוב כנפי נשרים (צילום: אגף החניה בעיריית ירושלים)
(צילום: אגף החניה בעיריית ירושלים)

עבודות התשתית בגבעת שאול – מ"מ ראש העיר ראוכברגר ל"כל העיר": "יהיו פתרונות ותהיה הקלה בעומסים"

בשבוע הקרוב עבודות הרכבת הקלה ברחוב כנפי נשרים עולות שלב - במהלך הלילה יבוצעו עבודות חפירה לאורך הציר. בשיחה עם "כל העיר" מתייחס סגן ומ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, לעבודות המסיביות באזור

פורסם בתאריך: 23.2.20 08:09

במהלך השבוע הקרוב עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה בגבעת שאול עולות שלב – במהלך השבועיים הקרובים יתבצעו עבודות לילה לאורך רחוב כנפי נשרים. במסגרת העבודות ייהרסו שני מבנים במקטע שבין חניון רמי לוי לבין בית טויוטה. כמו כן, ייערכו עבודות חפירה בצומת עקיבא אזולאי ובנקודות נוספות לאורך התוואי.

מועדי העבודות: עבודות ההריסה ייערכו בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 23:00 בלילה ועד 5:00 בבוקר; כמו כן, עבודות החפירה ייערכו במהלך השבועיים הקרובים, החל מהשעות 22:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תח"צ כנפי נשרים


בחברת מוריה מציינים כי ברחוב כנפי נשרים, במקטע שבין חניון רמי לוי לבין בית טויטה, ייסגר נתיב התנועה הימני לכיוון כיכר המלמד לתנועת כלי רכב והולכי רגל. יש לציין בצומת עקיבא אזולאי תתאפשר תנועת כלי רכב והולכי הרגל, אך ייתכנו סגירות לסירוגין של נתיבי התנועה.


סגן ומ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר


סגן ומ"מ ראש העיר אליעזר ראוכרבגר (דגל התורה), יו"ר ועדת תכנון ובנייה, שמתגורר בהר נוף אומר הבוקר בשיחה עם "כל העיר": "אני גר בשכונה ויוצא ממנה בדרך כלל בשעה 8 וחצי בבוקר. לפעמים יש יותר פקקים ולפעמים פחות. בעבר היה יותר גרוע ובאחרונה המצב השתפר בגלל מה שעשינו בכיכר הכניסה לשכונה והוספת הנתיב".

"אנחנו עובדים גם ברחוב בית הדפוס להוספת נתיב, וכל זה יקל את המצב", מוסיף ואומר ראוכברגר, "נכון, זה לא יפתור את הבעיה לחלוטין, כי כשיש עבודות ובוודאי מאסיביות בהיקפים כאלה, אז יש עומסים, אבל יש כבר הקלה נאה, ותהיה עוד הקלה בזכות הפתרונות שיהיו".

העבודות באזור, יש לציין, החלו לפני כחודשיים – צומצמו נתיבי נסיעה ובוטלו מקומות חניה ברחוב כנפי נשרים. בגבעת שאול, כפי שפורסם ב"כל העיר" מתוכנן לעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה. הקו החדש יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. לקו הירוק תהיה שלוחה שתחבר אותו אל שכונת הר נוף דרך גבעת שאול. אורכו של תוואי הקו הירוק, על שלוחותיו הוא 20.2 ק"מ וימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת בעשרה מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות שישמשו את הרכבת. העבודות צפויות להימשך כשלוש שנים, שלאחר מכן יונחו המסילות ויבנו תחנות על ידי זכיין הרכבת הקלה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר