זירת התאונה, שירלי כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק ;צילום של זירת התאונה - רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)
זירת התאונה, שירלי כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק ;צילום של זירת התאונה - רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

סימני השאלה סביב התאונה הטראגית של שירלי כהן ז"ל: ל"כל העיר" נודע כי נציגי אלפא רומיאו יגיעו לארץ

במשטרה עדיין חוקרים את הנסיבות שהפכו תאונה בשכונת גילה במהירות של 30 קמ"ש לקטלנית - ל"כל העיר" נודע כי חברת אלפא רומיאו העולמית משתפת פעולה עם החקירה ואף תשלח לארץ נציגים מטעמה

פורסם בתאריך: 10.6.20 08:00

נסיבות התאונה הטראגיות של שירלי כהן ז"ל, צעירה בת 37 משכונת גילה, ממשיכות לעורר סימני שאלה כבדים. כהן נסעה לפני כחודש ברכבה, מסוג אלפא רומיאו, ברחוב צביה ויצחק במהירות שלא עולה על 30 קמ"ש – בתאונה, שלא היתה אמורה להיות קטלנית, לאחר שאושפזה במשך שבוע במצב אנוש, היא מצאה את מותה. ככל הנראה, אחד החשדות שעולים בחקירה הוא שכשל טכני בכריות האוויר הוביל לפגיעה האנושה – במשטרת ירושלים מסרו ל"כל העיר" כי כלל כיווני החקירה נבדקים.

ל"כל העיר" נודע השבוע כי בחברת אלפא רומיאו העולמית החלו בעצמם לחקור את נסיבות התאונה. עוד נודע כי נציגים מטעם חברת הרכבים האיטלקית צפויים להגיע לישראל כדי לקבל תמונה מיטבית של התרחשות התאונה הקשה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


השבוע מסרה חברת אלפא רומיאו ל"כל העיר" כי את התייחסותה לנסיבות התאונה: "אנו משתפים פעולה באופן מלא עם הגורמים הרלוונטים כדי להבין את נסיבות התאונה".

כפי שפורסם בהרחבה ב"כל העיר" בתאונה שהתרחשה ביום 11.5.20 כהן נפצעה באורח אנוש והיא פונתה לבית החולים שערי צדק. כהן ז"ל היתה מורדמת ומונשמת במשך כשבוע, עד שהיא נפטרה מפצעיה. כהן ז"ל עבדה כמנהלת משרד למיזוג אוויר, היא הותירה אחריה אמא ו-4 אחים ואחיות. אחיה סיפר עליה בין השאר ל"כל העיר" כי "היא היתה הנשמה של המשפחה, תמיד בחיוך, היא זאת שתמיד ארגנה את היציאות, האירועים והנסיעות, סביבה כולם התחברו, עם הלב הענק שלה".


זירת התאונה הקשה בגילה (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

זירת התאונה הקשה בגילה (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)


לפני שבועיים פרסם "כל העיר" כי ח"כ מיקי לוי (יש עתיד-תל"ם) פנה למשרד התחבורה שיבדוק את נסיבות התאונה, זאת לצד חקירת המשטרה: "הסיפור הטראגי של שירלי כהן ז"ל חושף על פניו מחדל גדול שמעורבים בו לכאורה תאגיד ענק ומשרד ממשלתי שלא עשה את עבודתו", כותב לוי בפנייתו למשרד התחבורה". בהמשך הוא מציין כי "אם הפרטים יתבררו כנכונים זוהי שערורייה ומעשה פלילי שיש בו סיכון חיי אדם".

ממשטרת ירושלים נמסר לפניית "כל העיר": "החקירה נמשכת".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עצבני מאוד על סמלת

    מה עם התקלת הגה שיש לאלפא מיטו?? ההגה ננעל באמצע נסיעה! מזל שעד היום לא קרה כלום

  2. שיר

    עצוב! איזה מוות מיותר.
    לא ברור איך 30 קמ"ש מביא למוות
    משהו לא מריח טוב בסיפור הזה

  3. בועז

    לאלפא יש בעיה ידועה גם של כרית האויר של הנוסע! מתנפחת ומפחיד! היצרן הרחיב אחריות לחמש נשים ויום אחרי היבואן מתנער. סכנת חיים!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר