מכוון לאליפות - דוד קלטינס (צילום: ניר קידר)
מכוון לאליפות - דוד קלטינס (צילום: ניר קידר)

מי הקשר שחתם על הארכת חוזה בבית"ר ירושלים?

דוד קלטינס חתם על חוזה חדש, שישאיר אותו בבית"ר ירושלים בשלוש וחצי השנים הקרובות. האם גם הקפטן דן איינבינדר יקבל בקרוב הצעה לחידוש החוזה?

פורסם בתאריך: 20.2.17 10:37

בית"ר ירושלים אמנם נמצאת בעיצומם של מאבקי הפלייאוף והגביע, אבל בקבוצה כבר החלו לחשוב על העתיד. השבוע חתם דוד קלטינס על חוזה חדש, שישאיר אותו בבית וגן בשלוש וחצי השנים הקרובות (לקשר היה חוזה לעונה נוספת במועדון).

מזה חודשים ארוכים שבבית"ר מדברים על הכוונה לפתוח את חוזהו של קלטינס, שחווה עונת פריצה מדהימה בשנה שעברה, לשדרג את שכרו ולהשאירו במועדון לטווח ארוך. השבוע, כאמור, זה סוף-סוף קרה. החוזה החדש מבטיח לקלטינס שדרוג בשכרו כבר מהעונה הבאה, כשבשתי העונות שלאחר מכן הוא צפוי להשתכר כ־70,000 דולר בעונה.

"ההחתמה מהווה הצהרת כוונות ברורה של המועדון ושל הבעלים אלי טביב", נמסר מבת"ר לאחר החתימה. קלטינס עצמו הוסיף וציין כי "אני מאושר להמשיך ולהיות שחקן בבית שלי, במקום בו אני מרגיש הכי טוב ושהוא הכי נכון לי. אני מודה לבעלים ולמועדון על האמון".

לעומת קלטינס, שחוזהו כאמור שודרג והוארך, דן איינבינדר ממשיך להמתין להצעה לחוזה חדש, כשהציפיות של הקפטן הן לקבל חוזה ארוך טווח ובשכר משודרג. אלא שבינתיים איינבינדר ממשיך להמתין לטביב, זאת למרות שבאופן עקרוני הוא יכול לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

"עדיין מוקדם מדי כדי לדבר על העתיד", מציינים בסביבתו של איינבינדר, "צריך לחכות שבוע-שבועיים ולראות לאן הדברים מתגלגלים. בכל מקרה, דן נמצא בחוסר ודאות ולאף אחד לא ברור למה טביב משתהה, כי דן נמצא בכושר מצוין, הוא שמח והוא מביא מספרים".

אחד מחבריו של הקפטן בבית"ר מוסיף ואומר "כנראה שטביב מנסה ללכת על בטוח. הרי יש רשימה ארוכה של שחקנים שחתמו על חוזים ארוכים ושוחררו אחרי תקופה קצרה, אבל מצד שני – דן הוא מסוג השחקנים שצריך לתת בהם את האמון. הוא חלק מהשלד של הקבוצה".

גורם בבית"ר מתייחס לדברים ואומר "כמו עם קלטינס, גם עם איינבינדר נשב על מנת לחתום על חוזה חדש. עם כל הדיבורים על אלי טביב, בעל הבית ממשיך לעבוד ומוכיח כמה בית"ר חשובה לו וכמה הוא חושב לטווח הרחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר