חניון ז'ראר בכר, שוק מחנה יהודה (צילומים: פרטי, רון ירקוני יחסי ציבור)
חניון ז'ראר בכר, שוק מחנה יהודה (צילומים: פרטי, רון ירקוני יחסי ציבור)

לקוחות השוק שימו לב: נפתחו שני חניונים חדשים ומוזלים

מחיר שעת חניה בחניון במתחם שערי צדק הישן - 10 שקלים; בחניון מנורה בז'ראר בכר - 6 שקלים. בימי שישי - שעתיים ראשונות בחינם בהצגת חשבוניות קניה מהשוק במלמעלה מ-100 שקלים

פורסם בתאריך: 11.6.20 20:06

עיריית ירושלים ממשיכה בפעולות לחיזוק בעלי העסקים והסוחרים בשוק במחנה יהודה. אחרי פרויקט המדרחובים המדובר – כעת פותחת עיריית ירושלים, ביחד עם החברה העירונית עדן (החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים), שני חניונים חדשים ומוזלים באזור השוק.

החניון הראשון, במתחם שערי צדק הישן, מכיל 92 מקומות. הפתיחה הרשמית של החניון תהיה ביום ראשון, כאשר עלות שעת חניה עומדת על 10 שקלים. יחד עם זאת, כבר היום (שישי, 12.6) תתאפשר החניה בחניון. בעירייה מציינים כי החל ממחר ובכל יום שישי ישנה הטבה ללקוחות השוק – שעתיים ראשונות חינם בהצגת חשבונית קנייה של מעל 100 שקלים במתחם השוק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר ליאון מברך ואומר: "במסגרת התוכנית לחיזוק העסקים באגריפס ובשוק מחנה יהודה החלטנו להקל על הקונים ולתת אופציה של שעתיים חניה חינם בימי שישי".

כאמור, החל מיום ראשון הקרוב (14.6) החניון יפעל בכל יום ובמרבית שעות היום – החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד לשעה 23:00 בלילה. בימי שישי שעות הפתיחה יהיו מהשעה 7:00 ועד שעה לפני כניסת השבת.

החניון השני שנפתח בעלות מוזלת לרווחת מבקרי השוק ומרכז העיר הוא חניון מנורה בז'ראר בכר.

מעיריית ירושלים נמסר כי "בדומה לחניון העירייה, הוחלט לפתוח גם את חניון מנורה בז'ראר בכר בכל ימות השבוע בין השעות 7:00 ועד 23:00 בלילה בעלות של 6 שקלים לשעה. גם חניון זה יפתח בימי שישי עם שעתיים ראשונות חינם לציבור הקונים בשוק מחנה יהודה בהצגת חשבונית קניה של מעל 100 שקלים.

כאמור, החניונים המוזלים הוא צעד נוסף בניסיונות של העירייה ושל ועד הסוחרים להחיות מחדש את מתחם השוק אחרי הסגירה הארוכה בשל משבר הקורונה. יוזמה קודמת היתה יוזמת המדרחובים, שהיא כלל עירונית. במסגרת היוזמה נסגרו פעמיים בשבוע רחובות בשוק והפכו למדרחובים.

השבוע, בעקבות בקשות שעלו מהשטח, הוחלט לבטל את פעילות המדרחובים בימי שישי באזור השוק. יו"ר ועד הסוחרים טלי פרידמן: "אנו, ועד סוחרי השוק, ביקשנו מעיריית ירושלים וראש העיר משה ליאון להשאיר בימי שישי את רחובות השוק פתוחים וכן לאפשר חנייה חינם בשעתיים הראשונות בחניון שע"צ הישן לכל מי שקונה בשוק. המהלך יגדיל את כמות הקונים בשוק ויחזק את הסוחרים ואת באי השוק. אנו סמוכים ובטוחים כי אירועי המדרחוב ימשיכו להגדיל את כמות המבלים והקונים בשוק מחנה יהודה. אני קוראת לכולכם להגיע וליהנות מאווירת חג ייחודית בשוק".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מוטי אפשטיין

    כל הכבוד על פתיחת החניונים המוזלים. זה לא מכפר על חטא מיזם המדרחובים שנכפה על מאות תושבי שכונת מחנה יהודה. המיזם מסייע למספר קטן של בעלי מסעדות ובארים ומתעלם ממצוקת תושבי המקום, שחופש התנועה שלהם ואפשרויות החניה שלהם נגזלים ובנוסף סובלים ממטרדי רעש לכלוך ושכרות עד השעות הקטנות של הלילה. האם זוהי צורת הבילוי שרוצים הוגי המיזם ההזוי הזה לעודד? צעקות, צרחות, מוסיקה רועשת,אלכוהול ברחובות, שיכורים, אלימות ופגיעה ברכוש וגם עשיית צרכים ברחובות. ממש אירופה, פאריז וטוסקנה. אז לא להאמין לתאורים המלבבים של הגב׳ טלי פרידמן, י׳ור השוק לכאורה . המציאות ממש לא ורודה

  2. לאון והעירייה

    הרסתם את העיר עם המיזם ההזוי שנקרא,עיר המדרחובים.פגעתם בסוחרים ואזרחים לא רק בשוק מחנה יהודה אלה בכל העיר.יש עוד מסחר חוץ ממסחר הבילוי,יש עוד אזרחים שיש להם זכויות לא רק מוקדי הבילוי שספק אם זה בכלל משפר את מצבם
    הכל במדינה הוא בתוכניות של שלוף,ככה ראש הממשלה שהרס את המדינה מנהל אותה,וככה גם בעיר.

  3. משה מכלוף.

    חשבונית קניה???? הצחקתם אותי ( ואת הסוחרים) מעולם לא קיבלתי חשבונית קניה מדוכני השוק. וניראה לי שגם אין להם בכלל קופה רושמת שמנפיקה חשבוניות . אז איך טפשר להציג חשבוניות קניה??? ובכלל מה נחשב קניה בשוק ומה נחשב קניה ברחוב יפו בכניסה לשוק. האם הסופר כל זול נחשב שוק??? נראה לי שרק שם נותנים חשבונית??? ומה עם כל החנויות לאורך רחוב אגריפס. מאיפה בכלל מתחיל השוק. נא תגובתכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר