פיצוץ צינור המים בצומת פת (צילום: דוברות הגיחון)
צומת פת, היום (צילום: דוברות הגיחון)

פיצוץ צינור המים המרכזי בצומת פת: הגיחון יגיש תביעה נגד הקבלנים

היום אחר הצהריים התפוצץ צינור מים מרכזי בצומת פת, שבו מתבצעות עבודות תשתית - בגיחון מוסרים כי הם מתכוונים לתבוע את הקבלנים. יו"ר הגיחון אבי בלשניקוב: "יש להטיל קנסות כבדים על קבלנים שאינם שומרים על כללי הזהירות, וכן יש לבדוק משפטית לא לאפשר להם להשתתף יותר במכרזים"

פורסם בתאריך: 2.7.20 20:27

היום, חמישי בצהריים, התפוצץ צינור מים מרכזי בצומת פת, לאחר שככל הנראה פגע בו אחד מכלי העבודה במתחם. כידוע, באזור מבוצעות עבודות תשתית של הרכבת הקלה.

עובדי הגיחון הוזעקו לאזור וטיפלו במפגע שנוצר – פרץ מים בעוצמה חזקה ניתז על בתי התושבים הסמוכים. כעת, בגיחון מוסרים הערב כי הם מתכוונים להגיש תביעה משפטית נגד הקבלנים בשטח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"בשעות אחר הצהריים המוקדמות התקבלה פנייה במוקד התקלות של חברת הגיחון על פרץ מים גדול מאוד בצומת פת", מוסרים בגיחון, "שנבע עקב פגיעת קבלן המבצע עבודות של שדרוג קווי המים במסגרת פרויקט הרכבת הקלה. תוך פרק זמן קצר ביותר הגיעו למקום צוותי תאגיד הגיחון, שמיד הפסיקו את פרץ המים והחלו בטיפול בתקלה תוך כדי שהם שמבטיחים כי אספקת המים לתושבים לא תיפגע".



בגיחון מוסיפים ומוסרים כי "יו"ר הגיחון אבי בלשניקוב הורה ליועץ המשפטי של החברה להגיש באופן מיידי תביעה על הנזקים ועל אובדן המים הרבים, שהינם תוצאה של חוסר אחריות".

בלשניקוב מוסר כי "יש להטיל קנסות כבדים על קבלנים שאינם שומרים על כללי הזהירות וכן יש לבדוק משפטית לא לאפשר להם להשתתף יותר במכרזים".

בתוך כך, מוקדם יותר פורסם ב"כל העיר" בעלי נכס ברחוב השומר 1 בצומת פת תובעים מעיריית ירושלים ומחברת מוריה 162 אלף שקלים. לטענת בעלי הבית (שישה יורשים של הנכס), בשל עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה נחסמה הגישה אל הנכס ונמנע מהם לעשות בו כל שימוש – הן לצורך מגורים והן להשכרתו.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד חזן

    בהמשך לפיצוץ הצינור בצומת פת ברצוני לציין שאני גר בבית על הכביש, מיום חמישי בצהריים נחסם כביש הגישה לבית.
    אני נכה 100% מרותק לכיסא גלגלים למעלה מעשרה חודשים שאנו סובלים מהשיפוצים לנתיב הרכבת הקלה , שעובדים סביב השעון , רעש אבק ועומסי תנועה בלתי נסבלים כלים כבדים שעובדים סביב השעון.
    החשוב ביותר לפתוח את הכביש במהירות האפשרית ולהסיר את "המצור " לתושבי השכונה.

  2. שרון

    אצלנו בנווה יעקב כבר 4 פעמים פצצו את הצינור הראשי של המים של החשמל והתקשורת ואיש לה שם עלנו ז. שנה פלוס על פינה של כביש עבודה של שלושה ימים שלא נגמרת בושה לכל הנוגעים בדבר ומממנים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר