מבצע איסוף גרוטאות רכב בנוה יעקב (צילומים: מג'יד עוודאלה)
מבצע איסוף גרוטאות רכב בנוה יעקב (צילומים: מג'יד עוודאלה)

אחרי הפרסום ב"כל העיר": מבצע לאיסוף גרוטאות רכב בנוה יעקב

בעקבות הפרסום בשבוע שעבר ב"כל העיר" על כ-80 רכבים נטושים בנוה יעקב - השבוע פונו עד כה 9 גרוטאות: "מדובר ברכבים נטושים שנמצאים במרחב הציבורי - בחניונים ובחצרות הבתים, תופסים מקומות חניה ומהווים מטרד סביבתי ובטיחותי לתושבים"

פורסם בתאריך: 7.9.20 20:17

בעקבות הפרסום בשבוע שעבר ב"כל העיר" – עיריית ירושלים החלה במבצע לפינוי גרוטאות ורכבים נטושים בנוה יעקב.

כפי שפורסם תושבי נוה יעקב דרשו בשבוע שעבר מהעירייה את פינויים של כ-80 כלי רכב נטושים וגרוטאות. במכתב שנשלח על ידי משה ראם, יו"ר ארגון "השומרים" הפועל בביטחון השכונה, לראש העיר משה ליאון נכתב בין השאר כי "התקבלו פניות רבות, ועדויות אישיות מתושבי העיר, על ילדים ובני נוער אשר רואים במלכודות מוות אלו מקור למשחק והנאה, כאשר אינם מודעים כלל לגודל הסכנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


השבוע הנחה ראש העיר משה ליאון לפנות את כלי הרכב הנטושים, "עיריית ירושלים החלה במבצע פינוי גרוטאות ורכבים נטושים בשכונת נוה יעקב", נמסר מעיריית ירושלים, "במסגרתו פונו 9 רכבים אשר סיימו הליך פינוי כדין. הפינוי התבצע על ידי אגף הפיקוח והאכיפה העירוני, בהתאם לנהלים העירוניים. המבצע התבצע על רקע פניית תושבי השכונה לראש העיר, משה ליאון, אשר הנחה את הגורמים העירוניים לפעול בשכונה, בשל ריבוי גרוטאות הרכב והרכבים הנטושים בה, המהווים מטרד, מסכנים את הילדים וחוסמים מקומות חניה. מדובר בגרוטאות רכב ורכבים נטושים שנמצאים במרחב הציבורי – בחניונים ובחצרות הבתים, תופסים מקומות חניה ומהווים מטרד סביבתי ובטיחותי לתושבים. פינוי הרכבים מתבצע לאחר הליך סדור, מתן התראה לבעלים או הצמדת הודעה על גבי הרכב בהתאם להוראות החוק ולמדיניות ניקיון העיר ושמירה על סביבה נקייה ובטוחה".

בעירייה מבהירים כי "רכבים המוגדרים כגרוטאות מפונים לאתר גריטה מוסדר ורכבים נטושים מפונים למגרש העירוני. לאחר 3 חודשים נבדקים הרכבים שנית על ידי שמאי מוסמך להערכה באם להמשיך באחסנתם או להעבירם לגריטה. בתוך כך, אגף הפיקוח והאכיפה פועל בשגרה בכל רחבי העיר לאיתור גרוטאות ורכבים נטושים, זאת בהתאם למדיניות ראש העיר לניקיון המרחב הציבורי".

כמו כן, בעירייה מציינים כי ישנה חשיבות רבה בסילוק מפגעים מהמרחב הציבורי, בפרט רכבי גרוטאה ורכבים נטושים שתופסים מקומות חנייה, מסכנים את הסביבה ומהווים מטרד סביבתי ובטיחותי. בנוסף קוראים בעירייה לתושבי העיר להודיע על רכבים וגרוטאות נטושים ברחבי העיר באמצעות המוקד העירוני 106.

ראש העיר משה ליאון: "פינוי גרוטאות ורכבים נטושים נועד לשמור על ילדינו ועל סביבה יפה ונקיה. המרחב הציבורי הוא של כולנו, נשמור עליו, ננקה אותו ונטפח אותו, להעלאת איכות חיינו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מוטי

    הכי מצחיק שהערייה מגיבים שבשגרה הם מפנים רכבים נטושים אז אך ספרו 80 כלי רכב ???? מה תוך שבועיים שלוש או אולי סביר יותר שנתיים שלוש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר