(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

20 כלי רכב נפרצו בדרום העיר: שני נערים נעצרו

היום, ראשון, הוגש כתב אישום נגד שני נערים בני 16 ו-17 בגין פריצה למעל 20 רכבים חונים בחודש יוני בדרום ירושלים

פורסם בתאריך: 15.7.18 17:15

שני נערים בני 16 ו-17 נאשמים כי פרצו ללמעלה מ-20 כלי רכב חונים בדרום העיר. היום, ראשון, הוגש נגדם כתב אישום. "לפני כשבועיים ערכו השוטרים פעילות מבצעית ממוקדת כנגד עבירות התפרצות לרכבים וגניבה מהם", מספרים במשטרת ירושלים. "במהלכה תפסו 'על חם' השוטרים שני חשודים שפרצו לשתי מוניות וניסו להימלט על גבי  אופנוע גנוב בדרום העיר. במסגרת חקירת משטרה עלה חשד למעורבותם של החשודים במקרה נוסף בו נפרצו ונגרם נזק למעל 20 כלי רכב חונים בדרום העיר. לאחר איסוף ראיות הועבר התיק ליחידת התביעות והיום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים וכתב אישום כנגד החשודים – תושבי מזרח העיר והשטחים.



"במטרה להבטיח את בטחון הציבור ורכושו משטרת ישראל פועלת במגוון מישורים", נמסר מהמשטרה, "תוך מתן דגש לאיתור חשודים איסוף ראיות וממצאים וזאת על מנת להביאם לדין ובזמן הקצר ביותר ולמנוע את המשך הפגיעה באזרח הנורמטיבי. הפעילות החכמה והנחושה של השוטרים נמשכת כל העת ברחבי ירושלים, על מנת לאתר את אותם העבריינים המנסים לפגוע בביטחונו וברכושו של האזרח שומר החוק, להביא למעצרם ולמצות את מלוא חומרת הדין עמם. פריצה לרכבים וגרימת נזקים מהווים עבירות הפוגעות באופן ישיר בביטחונו ורכושו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק, ונגד אותם עבריינים פועלת המשטרה בנחישות על מנת להביאם לדין ולהשיב את הרכוש הגנוב לבעליו".

אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

***

בתוך כך, היום, ראשון, פורסם באתר "כל העיר" כי בסוף שבוע אחד בירושלים נתפסו 17 נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול. במשטרת ירושלים דיווחו כי "בפעילות אכיפה ממוקדת שערכה המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע נתפסו 17 נהגים תחת השפעת אלכוהול, נפסלו רישיונותיהם של 16, והשבתת רכבם במקום של 12 מתוכם".

במשטרה סיפרו כי במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה בירושלים במהלך סוף השבוע, נתפסה נהגת רכב, ובדיקה שנערכה לה העלתה כי ריכוז האלכוהול בגופה עולה על פי 3.5 מהקבוע והמותר בחוק. הנהגת, בת 37, תושבת ירושלים, נעצרה לחקירה במשטרה, רישיונה נפסל ורכבה הושבת. היום היא תובא להארכת מעצרה בפני בית המשפט. עוד זומנו לדין 16 נהגים נוספים שנתפסו בגין נהיגה בגילופין, רישיונותיהם של 15 נפסלו למשך 30 ימים ורכבם של 11 מהם הושבת במקום על ידי קצין משטרה. "זאת במסגרת מאבקה העיקש של משטרת ישראל בקטל בדרכים", נמסר מהמשטרה, "תוך אכיפה אפקטיבית ונחושה נגד עבירות מסכנות החיים למען כלל משתמשי הדרך הנורמטיביים וכן ליצור הרתעה שתביא לצמצום תאונות הדרכים והנפגעים. בריונות נהגים בכביש גורמת לא אחת לסיכון חיי אדם ותאונות דרכים העלולות לגרום לאובדן בנפש ופציעות קשות. על כן, משטרת ישראל פועלת מחד ליצירת מניעה מצבית תוך אכיפה ידידותית והסברתית ומנגד ביד קשה כנגד נהגים המבצעים עבירות הגורמות לתאונות ואלו המשפיעות על חומרתן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר