ניידת משטרה
ניידת משטרה

הותר לפרסום: אב חשוד בהתעללות קשה בלמעלה מ-10 מילדיו במשך 20 שנה

האבא, תושב ירושלים, כבן 50, נעצר בחשד להתעללות במשך תקופה של שני עשורים, בלמעלה מעשרת ילדיו הקטנים - לפי החשד האבא תקף אותם במקל ובמספריים, וגרם להם לחבלות קשות

פורסם בתאריך: 1.4.19 13:29

הותר לפרסום: תושב ירושלים, כבן 50, חשוד בהתעללות קשה בלמעלה מ-10 מילדיו במשך למעלה מ-20 שנה. משטרת ירושלים פתחה בחקירה שמלווה על ידי גורמי הרווחה. האבא, החשוד כי תקף את ילדיו בין השאר באמצעות מקל ומספרים וגרם להם לחבלות קשות, נעצר.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, בסוף חודש מרץ, החלה חקירה סמויה ומאומצת", מספרים במשטרת ירושלים. "החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע, תקיפה הגורמת חבלה על ידי אחראי ועבירות נוספות. במהלך החקירה, נגלתה לחוקרים מסכת התעללות קשה שנמשכה יותר משני עשורים, ונשמרה בקשר שתיקה בגלל הפחד ששיתק אותם. במהלך החקירה, נחשפו החוקרים לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו בחשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על ידי האב, אליה על פי החשד נחשפו ילדיו במשך שנים וכללה הכאת הילדים באמצעות מקל תוך שגרמו לחבלות קשות על גופם וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים".

החשוד נעצר ונחקר בגין עבירות של התעללות פיזית ונפשית בילדיו הקטינים, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש. במשטרת ירושלים מציינים כי "חקירת המשטרה התנהלה במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים וזאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר".

היום, שני, ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום 4.4.19 לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. "המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות כנגד מעשי אלימות המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם", נמסר ממשטרת ירושלים, "שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשית ופיזית לילדים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם".

פרקליטו של האב החשוד, עו"ד ליאור פרץ, מסר ל"כל העיר": "הבוקר הוגשה הצהרת תובע בתיק, כשכתב האישום צפוי להיות מוגש ביום חמישי. על אף שבדיוני המעצר היה ניסיון לצייר תמונה קשה וחמורה, מהיכרותי את התיק אני סבור שכתב האישום יצמצם אותו למימדיו האמיתיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר