שלט חניה מטעה בגבעת שאול (צילומים: טל נתנאל-נוריאל)
אותה חניה, שלט שונה (צילומים: טל נתנאל-נוריאל)

החניה שבה השילוט המטעה יגרום לכם לחטוף דוחות

אותה חניה, שני שלטים שונים: באחד מצוין כי החניה בתשלום עד השעה 18:00, בשני מצוין כי החניה בתשלום עד השעה 19:00. בינתיים הנהגים חוטפים דוחות

פורסם בתאריך: 27.5.19 14:49

שלטי חניה מבלבלים הוצבו בגבעת שאול: מבדיקת "כל העיר" עולה כי ברחוב בית הדפוס 22 הוצבו שני שלטים המכוונים לאותה חניה, בכל אחד מצוינת שעה אחרת – בשלט אחד מצוין כי החניה בתשלום עד השעה 18:00, בשלט הנוסף, שמוצב כעשרה מטרים מהשלט הראשון, נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 19:00.

ל"כל העיר" הגיעו תלונות מצד נהגים, שלטענתם הבחינו בפקחי חניה שמחלקים דוחות במתחם אחרי השעה 18:00. "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים – בעקבות הפניייה הובטח בעירייה כי זה יייבדק ויתוקן בהתאם.



החניה עם השילוט המטעה בגבעת שאול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

החניה עם השילוט המטעה בגבעת שאול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)


"אני גיליתי את זה ממש במקרה לפני כשבוע", מספר ל"כל העיר" נהג ירושלמי, "במרחק מטרים ספורים ישנם שני שלטים – זה מול זה עם שעות שונות. אני ישבתי ברכב שלי ואז הגיעה פקחית אחרי השעה 18:00 והחלה לחלק דוחות. לא הבנתי למה היא מחלקת דוחות. אחת מבעלות הרכב יצאה מאחת החנויות ולא הבינה למה היא מקבלת דוח כי היא שמה פנגו עד 18:00".

"מדובר בהטעיה", טוען הנהג, "אני לא יודע אם היא מכוונת על ידי אגף העירייה או בטעות. נהג מגיע בשעה 18:00 לחניה הזו, רואה את השלט, והוא חושב שהוא יכול לחנות כרגיל באזור. כשהוא חוזר מעיסוקיו הוא רואה דוח על השמשה, כואב הלב".


החניה בתשלום עד 19:00 (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

החניה בתשלום עד 19:00? (צילום: טל נתנאל-נוריאל)


"הפקחים באים ומחלקים דוחות, אני יודע שהם עושים את עבודתם, אבל השלטים לא ברורים", מוסיף ואומר הנהג, "כאב הלב לראות את זה. בשורה התחתונה צריך שיהיה סנכרון בזמנים הכתובים, שיחליטו בעירייה עד איזה שעה הם מחליטים לאכוף את שעות החניה בתשלום".

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים  – בתגובה נמסר כי "הנושא ייבדק בשטח ויתוקן בהתאם".


החניה בתשלום עד 18:00?, השילוט המטעה בגבעת שאול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

החניה בתשלום עד 18:00? (צילום: טל נתנאל-נוריאל)




בתוך כך, כפי שדווח אתמול ב"כל העיר", בעלי עסקים בשכונת גאולה מתלוננים על מבול של דוחות מעיריית ירושלים. הסוחרים מתלוננים כי לאחרונה פקחי העירייה מעלים הילוך בכל הקשור לאכיפה של שעות פריקה וטעינה של סחורות, לטענתם אין בגאולה שעות מוסדרות של פריקה וטעינה. "אין לנו בגאולה שעות של פריקה וטעינה מסודרות כמו בשוק או במרכז העיר", סיפר ל"כל העיר" בעל עסק בגאולה. "בחודשים האחרונים מתן הדוחות מתגבר, נראה שהפקחים כל הזמן כאן. אנחנו מורידים מרכב הפריקה ושמים את המשטחים על הרצפה, מתחילים להכניס לתוך החנות, בא הפקח מצלם ונותן דוח. כל פעם קנס על סך 475 שקלים. יש כאן עוד הרבה סוחרים שסובלים מזה". מנגד, בעירייה טענו השבוע כי בוצעה אכיפה עניינת ומידתית כנגד אותם בעלי עסקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיכה

    יש ההרגשה שהפיקוח מתאמץ להרבות בדוחות חניה. לא ייתכן שהפקחים לא יודעים על השלטים המטעים. -שיטת 'מצליח' – יש רבים שישלמו בלי לבדוק.

  2. שמעון מקרית ביאליק

    שימו לב למצב יותר גרוע מהנ"ל
    אני מקרית ביאליק,חניתי בירושלים ליד מדרכה לא מסומנת בשום צבע,וכמו אצלנו בקריה,ואני חושב בכל מקום בארץ החניה חינם.
    אחרי כרבע שעה חזרתי ומצאתי דו"ח חניה,לא עזרו לי שום צילומים ששלחתי לעיריה ולא הסכימו לקבל את טענותי,למרות שנכנסתי לתקנות ורשום שם שבמדרכה לא מסומנת הדוח לא חוקי, לידיעתכם!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר