שלט חניה מאיים מאה שערים, הוסר שלט חנייה מאייה מאה שערים (צילומים: עיריית ירושלים)
שלט החניה המאיים במאה שערים - לפני ואחרי ההסרה (צילומים: עיריית ירושלים)

בעקבות פניית "כל העיר": פקחי העירייה הסירו שלט מאיים במאה שערים

על שלט שנתלה במתחם בתי אונגרין נכתב המסר המאיים: "אין חניה, רכב זר יפונצ'ר". לאחר פניית "כל העיר" השלט הוסר השבוע

פורסם בתאריך: 5.6.19 15:23

"אין חניה – רכז זר יפונצ'ר" – במסר המאיים הזה נתקלו תושבי שכונת מאה שערים שעברו במתחם בתי אונגרין בבית ישראל. את השלט תלה ככל הנראה אחד הדיירים במקום על דעת עצמו, והשבוע – לאחר פניית "כל העיר" לעיריית ירושלים הוא הוסר על ידי פקחים.

השלט, כפי שניתן לראות בתמונה, נתלה מעל בלוני גז על אחד מדירות הבתים במתחם, ככל הנראה במטרה שלא יחסמו את בלוני הגז ויפריעו לאותו התושב להחליף את הבלונים במקרה הצורך.

זיו שקד, תושב העיר שנתקל בשלט המטריד במהלך השבוע, מציין בשיחה עם "כל העיר" כי "זה משהו שעוד לא יצא לי להיתקל בו. השלט נתלה במתחם שנקרא "בתי אונגרין", כשבכניסה למתחם כתוב שזהו שטח פרטי. יתכן וזה נכתב גם בצורה הומוריסטית על ידם, אבל אין לדעת".



כאמור, בעקבות פניית "כל העיר" לעיריית ירושלים, הטיפול בשלט המאיים העובר לטיפול אגף החנייה והשיטור העירוני. השבוע, לאחר מאמצים רבים ובעזרת תגובות שונות שהתקבלו מתושבים באמצעות הרשתות החברתיות, הצליחו הפקחים לאתר את מיקום השלט והסירו אותו.

אין זה המקרה הראשון שבו שילוט הוסר לאחר פנייה של "כל העיר" לעיריית ירושלים. רק בשבוע שעבר, בעקבות פנייה בגין שלט חניה מטעה בגבעת שאול, הגיעו פקחי העירייה למקום והסירו את השילוט המטעה. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ברחוב בית הדפוס 22 בגבעת שאול הוצבו שני שלטים שונים לאותה חניה. בשלט אחד נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 18:00, בשלט הנוסף, שהיה מוצב כעשרה מטרים מהשלט הראשון, נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 19:00. בעקבות השלטים המבלבלים נהגים קיבלו דוחות חניה אחרי השעה 18:00. בעקבות פניית "כל העיר" לעירייה, הגיעו עובדי העירייה למקום והסירו את השילוט המטעה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר