חניה באדום לבן (צילום: מוטי מילרוד)
מצוקת חניה (צילום: מוטי מילרוד)

בקרוב בכל השכונות בירושלים? בקרית מנחם תותר חניה באדום לבן בשעות הלילה

על מנת להקל על מצוקת החניה בקרית מנחם ובמסגרת פיילוט חדשני שהוכן בעיריית ירושלים: בין השעות 19:00 בערב ועד 7:00 בבוקר לא יינתנו קנסות על חניה באדום לבן. בנוסף, הפיקוח יקל את האכיפה בסמוך לבתי הספר בשעות ההגעה והאיסוף

פורסם בתאריך: 7.7.19 20:11

עיריית ירושלים לא תאכוף חניה באדום-לבן בשעות הערב והלילה בקרית מנחם – כך נודע ל"כל העיר". מדיניות האכיפה החדשה תתבצע החל מהשעה 19:00 בערב ועד לשעה 7:00 בבוקר ובסופי שבוע.

ל"כל העיר" נודע עוד כי מדובר על פיילוט חדשני שהוכן בעיריית ירושלים על מנת להקל את מצוקת החניה בשכונת קרית מנחם. באם הפיילוט יצליח, התוכנית צפויה להתבצע בשכונות נוספות ברחבי העיר ובכך להקל באופן משמעותי על התושבים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

במסגרת התוכנית החדשה של העירייה, הפיקוח העירוני יקל את האכיפה בסמוך למוסדות החינוך בקרית מנחם בשעות הגעה והעזיבה של התלמידים.

במסמך ההבנות שהוכן בעיריית ירושלים, אשר תוכנו הגיע לידי "כל העיר", נכתב, בין השאר: "מתוך מטרה לייצר מדיניות חניה מותאמת שכונה/אזור, ומתוך ראייה אזורית של האכיפה והצרכים השונים של השכונות בעיר – אנו מאשרים כדלקמן: בתוך השכונה לא תהיה אכיפה של אדום-לבן בין השעות 19:00 בערב עד 7:00 בבוקר ובסופי שבוע".



יש לציין כי במסמך ישנם סייגים אודות החניה באדום-לבן, כמו למשל במקרה של חניה על מעברי חציה, חניה בצמתים וחניה על המדרכות באופן שחוסם אותן למעבר עגלות נכים וילדים. במקרים שכאלה, כן תתבצע אכיפה.

במסמך ההבנות מודגש כי "תבוצע אכיפה מחמירה של חניה במפרצי אוטובוסים (סכנה בטיחותית לעולים ויורדים וחסימת נתיב תנועה), חסימת מדרכות לנגישות, ובכל מקום אשר לדעת הפקח מהווה הפרעה לתנועה או סכנה לבטיחות ו/או חניה אשר פוגעת בסדר הציבורי. אכיפת החניה באה להטיב עם הציבור ולייצר שכונה בטוחה מסודרת ואיכותית".


רחוב דהומיי בקרית מנחם (צילום: שלומי הלר)

רחוב דהומיי בקרית מנחם (צילום: שלומי הלר)

 


בעיריית ירושלים מציינים כי "מדובר בהוספה של עשרות מקומות חניה בכל ערב, דבר שיקל באופן משמעותי על תושבי קרית מנחם".

בקרית מנחם, כמעט מיותר לציין, מברכים. יו"ר מינהל קהילתי גנים ד"ר נתנאל פישר אומר ל"כל העיר": "מינהל קהילתי גנים גאה להוביל מהלך חדשני, עליו עבדנו זמן רב עם שותפנו בעירייה, כדי לסייע לתושבי השכונה בבעיות החניה. קרית מנחם היא שכונה איכותית ומבוקשת שנעשית גם צפופה יותר. אני רוצה להודות לראש העיר משה ליאון, למחזיק תיק החניה יוסי חביליו ולצוות המקצועי בעירייה על ההירתמות, השותפות והתמיכה. יחד עם השותפים בעירייה נמשיך לעשות כל מאמץ לקדם פתרונות יצירתיים בתחום החניה ובהתמודדות עם בעיות נוספות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סנופי

    המנהיגות החדשה ממשיכה להקריב את העיר על מזבח "הזכות לחנות בחינם בכל מקום ובכל זמן". השאלה היא כמה נזק הם ישאירו בשביל הדורות הבאים כשאלו יבואו לתקן.
    "יש לציין כי במסמך ישנם סייגים אודות החניה באדום-לבן…" בואו נראה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר