"מזקקה", בית קפה ובר הופעות (צילום: איתמר גינזבורג)
"מזקקה", בית קפה ובר הופעות (צילום: איתמר גינזבורג)

פתוח בשבת: חדש – בראנץ' משפחות ב"מזקקה" במרכז העיר

מרכז התרבות "מזקקה" ברחוב שושן מרחיב את הפעילות - במתחם החל לפעול בית קפה, שפתוח בשבת, ומציע בראנץ' במחירים נגישים למשפחות הירושלמיות

פורסם בתאריך: 26.7.19 12:52

שבת בבוקר, יום יפה, אז למה לא לפתוח אותו עם בראנץ' טוב? מרכז התרבות "מזקקה", שפועל ברחוב שושן במרכז העיר בירושלים, מפעיל בית קפה שפועל גם בשבתות. המקום מציע אופציה לבילוי למשפחות הירושלמיות החילוניות עם ארוחות בוהריים במחירים נגישים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

אייל אסולין, שמפעיל את המעדניה, הבר ובית הקפה "מזקקה", מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "הקונספט הוא שיתוף פעולה שלי עם מיכאל ברקוביץ', שהקים את מרכז התרבות 'מזקקה' שכולל הופעות ואירועי תרבות. אני מכין את האוכל בבית הקפה, וגם אפשר לקחת הביתה מוצרים שונים מהמעדניה. יש לנו חומרי גלם ומוצרים של יוצרים מקומיים מאזור הרי יהודה, צפונה ודרומה. לפעמים יוצא שמישהו אוכל סנדוויץ' גבינה בבית הקפה, ואז אחר כך מזמין את הגבינה במשקל הביתה. יש ממרחים, ריבות ועוד דברים טובים".


"מזקקה", בית קפה ובר הופעות (צילום: איתמר גינזבורג)

המעדניה ב"מזקקה" (צילום: איתמר גינזבורג)


"מאז שבית הקפה פועל אנחנו עורכים בכל יום שבת יריד. זה יכול להיות יריד של צמחים או אמנות, ויש לנו שאיפה לעשות ירידים שיש בהם גם מרחב למשחקים לילדים ואולי הצגה", מוסיף אסולין. "מבחינתנו, באיזשהו מקום, היינו רוצים שמשפחות ימצאו את עצמן במזקקה, כאן הן יכולות לבלות את השבת שלהן. אני חושב שזה הערך המרכזי שאנו נותנים למשפחות החילוניות בירושלים בעיר עם מיעוט של מוסדות אוכל שפתוחים בשבת. אצלנו אפשר לאכול בראנץ' בכיף או סתם לשתות קפה ולבוא עם כלב".


"מזקקה", בית קפה ובר הופעות (צילום: איתמר גינזבורג)

פלטת שבת – "מזקקה" (צילום: איתמר גינזבורג)


אייל אסולין, "מזקקה" (צילום: איתמר גינזבורג)

אייל אסולין (צילום: איתמר גינזבורג)



ומה לגבי המחירים? אסולין מציין כי "המחירים ממש נגישים – הסנדוויצ'ים עולים בין 42-36 שקלים, זה המקסימום. פלטות גדולות שאפשר לחלוק לשלושה אנשים עולות בין 64-60 שקלים, וגם המחירים של המעדנייה מאוד נגישים. יש לנו קהל גדול של סטודנטים וצעירים וחשוב לנו שהם לא יצטרכו להוציא 100 שקלים בכל פעם שהם יושבים אצלנו. כך גם המשפחות, לאכול במחירים נורמאליים ולהנות".


"מזקקה", בית קפה ובר הופעות (צילום: איתמר גינזבורג)

עם הסנדוויץ' בא התיאבון – "מזקקה" (צילום: איתמר גינזבורג)



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עג

    ועדיין ב׳ניו דלי׳ ו באגריפס המחירים 25-30₪.
    או שאלה ׳מחירי השבת׳?…

  2. אסף זלצמן

    מומלץ מאוד, אוכל נהדר וקסם מיוחד במקום כל זה עם מחיר הוגן !

  3. יהודי

    כואב הלב לראות את עם הספר ככה בזמן לשבת המלכה ובוגדים במלך הגדול אך זאת נחמתי שאם היו יודעים באמת ערך השבת וערך התורה והמצוות ולפני הכל היו יודעים ערך השם יתברך היו מוותרים על כל תענוגי עולם הזה ומכבדים את השבת את התורה ואת המצוות ומה שעושים עכשיו עושים מתוך חוסר ידיעה והבנה כתינוק השבוי בין הגויים.
    השם הטוב יחזירם בתשובה שלימה ויפדה את ירושלים מהבושה הזו שגדולה מהבושה של עבודה זרה השם יצילנו בפרט בימים קשים אלה כימי בין המצרים בהם מידת הדין מתוחה והשם הטוב ברחמיו יהפוך לנו את מידת הדין למידת הרחמים וימצא מקום לסלוח לרשעים ויתן בליבם לסגור את כל העסקים בשבת קודש ועל ידי זה תשרה הברכה במעשה ידיהם אמן

  4. גם יהודי

    לי דווקא ממש נעים בלב לראות מקום פתוח בשבת, בהצלחה חמודים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר