לא מרוצים - אוהדי הפועל (צילום: שרון בוקוב)
לא מרוצים - אוהדי הפועל (צילום: שרון בוקוב)

הפועל ניצחה את קרית גת; תפגוש את נהריה ברבע הגמר

75:59 קשה לאדומים, שבעקבות ההפסד של מכבי תל אביב לאשדוד סיימו במקום השלישי את העונה. ריצ'ארד האוול שוב הצטיין עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים

פורסם בתאריך: 15.5.17 23:01

מחזור הסיום של ליגת העל בכדורסל התקיים הערב (שני) ובסיומו הצליחה הפועל לסיים את העונה המוזרה שלה במקום השלישי, זאת לאחר שהאדומים השיגו ניצחון 75:59 קשה על מכבי קרית גת (היורדת לליגה הלאומית) ובעקבות הפסד נוסף של מכבי תל אביב (הפעם למכבי אשדוד).

 

בסדרת רבע גמר הפלייאוף, שתצא לדרך בשבוע הבא, תשחק הפועל נגד עירוני נהריה עם יתרון הביתיות. דבר חיובי נוסף שקרה בעקבות העלייה למקום השלישי הוא שכעת סביר מאוד להניח שמשחקי הפיינל פור יתקיימו בארנה. כידוע, את מיקומו של הפיינל פור קובעת הקבוצה שמסיימת במקום הראשון (הפועל חולון), כשבמידה והיא תצלח את סדרת הפלייאוף שלה נגד מכבי חיפה היא צפויה לפגוש בחצי גמר הפיינל פור את מכבי תל אביב. על כן נראה כי החולונים יעדיפו שלא לתת לצהובים מתל אביב את יתרון הביתיות ויעדיפו לנסות ולנצח את מכבי בארנה. התשובה הסופית, בכל אופן, תינתן בימים הקרובים.

ובחזרה למשחק, שכאמור היה קשה מאוד והפועל הצליחה לגרד בו את הניצחון בשיניים ולאחר שפיגרה במשך דקות לא מעטות. אך העומק של הפועל ובעיקר השליטה בריבאונד (43 בסך הכל, 15 מהם בהתקפה) וערב של 21 אסיסטים (8 ליותם הלפרין) עשו את העבודה.

ריצ'ארד האוול היה המצטיין בשורות הפועל כשסיים ערב מצוין עם 18 נקודות (8 מ-8 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) והוסיף 10 כדורים חוזרים (דאבל דאבל שלישי ברציפות למתאזרח). ליאור אליהו סיים עם 14 נקודות וקרטיס ג'רלס הראה סימני התאוששות כשאחרי שלושה משחקים חלשים סיים עם 12 נקודות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר