מינהל קהילתי גילה, המדשאה שמאחורי בריכת גילה (צילומים: באדיבות המצלם)
מינהל קהילתי גילה, המדשאה שמאחורי בריכת גילה (צילומים: באדיבות המצלם)

בעקבות הפרסום על הבעיות בבריכת גילה: מכתב שהגיע למערכת "כל העיר"

ביום חמישי שעבר פורסמה ב"כל העיר" כתבה עם מגוון טענות של תושבים נגד מתחם הבריכה בשכונת גילה. בעקבות הפרסום, ביקשה אחת ממשתמשות הבריכה לפרסם את תגובתה ואולי לשנות את הרושם. הפינה לשיפוטכם

פורסם בתאריך: 21.12.23 11:53

לפני כשבוע פורסמו ב"כל העיר" טענות של חלק מתושבי שכונת גילה הנוגעות להתנהלות של הבריכה במינהל הקהילתי. בין היתר נטען כי הבריכה לא נפתחה לאחר השבת השחורה של ה-7/10, שהמקום מוזנח ולא מתוחזק כראוי ועוד.

בעקבות אותה הכתבה, ישנם בגילה תושבים שמבקשים להביא גם דעה שונה – אחת מהן היא מירב גרשוני, אשר שלחה למערכת מכתב שאותו היא מבקשת לפרסם.

המכתב, יש לציין, מופנה בעיקרו לתושבת השכונה אשר צוטטה בכתבה המקורית על הטענות, אפרת אשורי.

האם אשורי טעתה בביקורת שהעבירה ב"כל העיר" בשמה ובשם תושבים אחרים? הנה, תראו את התשובה ותחליטו בעצמכם:

"אכן מנוים עזבו את הבריכה והיו מתוסכלים מהתנהלות הבריכה לאחר ה-7/10, ושבעצם לא נפתחה, אכן זעמנו אך לבסוף נפתחה", כותבת גרשוני.

"הבריכה אכן ישנה, מסרתי לך שלא יעשה בה שום שיפוץ עד לספטמבר הבא, לא שווה להשקיע כסף כאשר רוצים לבנות את המקום מאפס".

 

 

הפנייה של גרשוני כוללת גם מספר עניינים שבינה לבין אשורי, שאינם מעניין הטענות המהותיות על הבריכה וחדר הכושר, אז הם לא מובאים. בהמשך גרשוני מוסיפה ומתייחסת לטענות על שעות הפתיחה בחדר הכושר ועל המתקנים המיושנים שבו: "חדר הכושר אכן נפתח עד לשעה חמש אבל השתנה הדבר. נושא המכשירים בחד"כ עתידו לא להשתנות. אין מה לקנות ציוד חדש עד שלא ישופץ המקום".

עוד מציינת גרשוני: יש סבון בשירותים. יש נייר בשירותים. כל בוקר אנשי הבריכה נהנים מסאונות מעולות. הבריכה אכן ישנה וחלודה, הכל מסביב רעוע וידוע שהכל ישתנה אך ורק שיגיע זמן השיפוץ".

גרשוני מוסיפה ומחמיאה למנהלת המתחם מיכאלה: "היא מנהלת על רמה גבוה, קשובה לכולם, מה שלא היה מזה המון שנים. המילים שלך בעלי משמעות ואת יכולה להרוס פרנסה של מקום שלם ושל אנשי משפחות רבים מעבר לכך שבשל דברייך הרבים הזקת בתיפקוד הנכון והיעיל ביותר למתנ"ס".

עוד נכתב: העתק ישלח לגורמים נוספים – מיכאלה, הכתב שדיבר איתך ובני, יושב ראש מועצת גילה" – אז כן, קיבלנו את המכתב – והוא פורסם.

עכשיו תשפטו אתם – האם התלונות שפורסמו בשבוע שעבר על הבריכה היו במקומן או לא.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר