אילוסטרציה מגש פירות מעוצב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה מגש פירות מעוצב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מגשי פירות בירושלים: מסושי פירות ועד קיאק

פיסול וגילוף בפירות צבעוניים, טריים והכי הכי טעימים. מגשי פירות בירושלים הם מתנה מרגשת לאירועים משפחתיים וסיבה למסיבה באירועים עסקיים - הכירו את המומחים שיהפכו כל אירוע לחגיגה אמיתית מרגשת מהלב

פורסם בתאריך: 13.11.19 16:57


גאיה סושי פירות: הפינוק שיהפוך את האירוע שלכם לנדיר

בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו חיים האטרקציות לאירועים הופכים מרגשים וחדשניים מרגע לרגע, אך החכמה היא ליצור אטרקציה מרהיבה מחומרי גלם פשוטים ואיכותיים כאחד, אטרקציה שתדבר אל כל האורחים באירוע. במילים אחרות – גאיה סושי פירות. יוצרת מגשי פירות בירושלים, וגולת הכותרת סושי הפירות האגדי היא נבונה חיו שהחליטה לקרוא לעסק על שמה של בתה גאיה, ולנכס משמעות אישית ורגשית לפרי יצירתה. "גאיה בתי השלישית נולדה לפני כשנה, כשפניתי לתחום העיצוב בפירות", מספרת נבונה בהתרגשות. "תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בתחום שיוציא ממני את היצירתיות. כשילדתי את גאיה, אחי הפתיע אותי בקורס לחיתוך וגילוף פירות, עיצוב פרלינים ממולאים וסושי פירות כמתנת לידה ומאז אני מאוהבת בתחום", נזכרת נבנה בחיוך. נבונה לקחה את עיצוב הפירות לשלב הבא כשהצליחה להכניס את היצירתיות הייחודית שלה אל התוצר הסופי. "אני רואה בעיצוב ובחיתוך הפירות אמנות לכל דבר. זה מראה מרענן באירועים ומדהים אותי כל פעם מחדש לראות איך פירות פשוטים הופכים להיות מיצגים של ממש", היא מציינת.

גאיה פירות (צילום: פרטי, אתי חזן מזרחי)

גאיה סושי פירות (צילום: פרטי, אתי חזן מזרחי)

סושי פירות כמו שלא דמיינתם: חלק מרכזי בעבודתה של נבונה הוא סושי הפירות אותו היא מעצבת. הפירות מגולגלים בעדינות אל תוך דף סויה מצופה בקוקוס ויוצרים מראה נדיר של סושי פירותי וטעים שנראה מדהים. בנוסף לסושי-פירות, נבונה מגלפת באבטיחים ובתפוחים ומפיחה בהם חיים.

קליל, זורם ולא כבד: הפינוקים שנבונה מכינה מתאימים לאירועים רבים ובהם חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, מסיבת רווקות, מסיבות בריכה ובעצם כל אירוע שאתם רוצים להוסיף לו פינוק טעים שיהיה גם מרשים מבחינה אסתטית וגם קליל, ממש על גבול הטאפאס. "במסיבות בריכה ובכלל באירועים קיציים האורחים יעדיפו מאכלים רעננים והפירות מעניקים פתרון קליל שמשתלב בטבעיות עם האווירה. לפי בקשת הלקוח אני משלבת גם פרליני שוקולד וסושי פירות שנותנים הרגשה אקזוטית ומתקתקה", מציינת נבונה. באירועים של נבונה תוכלו לראות גם את קיאק הפירות שלא ניתן לפספס. כשמו כן הוא – קיאק גדול שעליו נפרסים הפירות המעוצבים וסושי הפירות בצורות ומראות מרהיבים. נבונה מגיעה אל האירוע ונשארת לכל אורכו ודואגת לכל מה שצריך. היא חותכת ומעצבת במקום, מחדשת את התצוגה ובודקת שהכל נראה לא פחות ממושלם.

פירות, שוקולד והרבה אהבה: לאחרונה הוסיפה נבונה עיצוב פרלינים וגילוף בשוקולד. גם הפרלינים מיוצרים בעבודת יד עדינה ומדויקת בצורות שונות ובמילויים שונים לפי בקשת הלקוח, כמו למשל מחית פיסטוק, פסיפלורה, פררו רושה, נוגט, וניל, תות ועוד. "הצלחתי להפוך את התחביב למקצוע", מציינת נבונה. "אני עושה את מה שאני אוהבת ומשקיעה את כל הלב והנשמה באירועים". נבונה שמה דגש על הטריות וההשקעה, נשארת עד סוף האירוע ובודקת שהלקוח מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה כדי לחתום עוד אירוע מושלם. בין האירועים המושלמים בהם נכחו הקינוחים של נבונה, נמנים יום ההולדת של עדן בן זקן, בית האח הגדול ועוד. אתם מוזמנים להציץ בתמונות ולהזמין את נבונה לאירוע שלכם בכל מקום בארץ, או לחלופין להזמין משלוח של מגשי פירות באזור ירושלים.

כתובת: רחוב השלום 63, מבשרת ציון

נייד: 052-6860018

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר