אבטחה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אבטחה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חברות אבטחה בירושלים: הכירו את המומחים

מה יותר חשוב מתחושת ביטחון בבית ובמשרד? חברות אבטחה בירושלים נחשבות מומחיות בתחום והן מציעות מגוון פתרונות בתחום המיגון והתקשורת: ממצלמות במעגל סגור, דרך אזעקות ועד מערכות המאפשרות צפייה ושליטה מרחוק

פורסם בתאריך: 17.4.19 17:02


א.מ מערכות אבטחה

טלפון: 053-5563300

אמנון מדמוני מחברת האבטחה "א.מ מערכות אבטחה" החל את דרכו בתחום בשנת 1986. כעשרים שנה לאחר מכן, בשנת 2005, הוא פתח את חברת האבטחה. החברה מספקת מערכות אזעקה של החברות המובילות בארץ ובעולם, גלאים לתנאי פנים ולתנאי חוץ מכל הסוגים, מערכות קוויות ואלחוטיות לבתים, לעסקים, למפעלים, לחברות, לגופים ציבוריים ולמוסדות, מצלמות ומערכות צפייה והקלטה של מיטב החברות בעולם, מצלמות גלויות וסמויות בטכנולוגיה מתקדמת ועוד.

כל המצלמות שמספקת החברה מתקדמות ביותר – החל במצלמות עצמאיות ועד מצלמות המחוברות למכשירי צפייה והקלטה. עוד מציעה החברה רשתות מחשבים, מערכות אינטרקום, מערכות כניסה ביומטריות, רשתות וארונות תקשורת לבתים, לעסקים ולמוסדות, מערכות כריזה ושמע למוסדות, לעסקים ולמשרד בביטחון, מערכות כיבוי ללוחות חשמל, חדרי תקשורת – והיד עוד נטויה.

אמנון מדמוני (צילום: מתן עמשלום)

לחברה מבחר לקוחות רחב – בעלי בתים פרטיים, מפעלים, משרדים וחברות גדולות בכל הארץ. עם לקוחותיה נמנים ביטוח איילון, פילסברי, בתי ספר וגני ילדים באזור ירושלים והסביבה, חברות גדולות, גופים צה"ליים ועוד. אחרי שנים רבות של צבירת ניסיון – מקצועיות זה שם המשחק. "גם אני לא יכול לפרוץ את מה שאני התקנתי", אומר אמנון בחיוך. "עם ניסיון אי אפשר להתחרות. היתרון שלי מול חברות ענק של מאות עובדים הוא שבסופו של דבר, כשניגשים לחברות הגדולות, העובד הזוטר הוא זה שמתקין ולרוב אינו מגיע עם הידע והניסיון ולא בטוח שידע להתקין את המצלמה באופן מוגן ומוסתר. מעבר לכך, ללקוח קל יותר לפנות, לשאול ולברר אצלי גם אחרי התקנה. הוא יודע שיש לו עם מי לדבר ומי עומד מאחורי הדברים שהזמין".

גם אחרי 33 שנה בתחום, אמנון אינו קופא על שמריו, מתעדכן ולומד באופן רציף על כל דבר חדש שנכנס לשוק. "אני נמצא כל השנים עם אצבע על הדופק, לומד, מוסיף דברים עדכניים. היום למשל מערכות האינטרקום משוכללות ושונות ממה שהכרנו בעבר. היום אם הדוור מגיע לבית ומצלצל באינטרקום ובעל הבית לא נמצא, הצלצול מגיע לטלפון הנייד ובעל הבית יכול לענות לו מהעבודה ואפילו לומר לדוור מה לעשות עם החבילה שהוא רצה למסור. למערכות האזעקה יש שליטה מרחוק וניתן להדליק ולכבות אותן, ולקבל דיווחים, בשליטה ממרחק. כך נכון גם לגבי מצלמות האבטחה – ניתן לצפות דרכן ממרחק. הרעיון הוא תמיד להיות עדכני ולצעוד קדימה, והכי חשוב – להתמקצע".

טלפון: 053-5563300

לאתר א.מ. מערכות אבטחה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר