מכוני שמיעה בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
מכוני שמיעה בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מכוני שמיעה בירושלים: הכירו את המומחים

שמיעה תקינה היא תנאי לאיכות חיים טובה. ריכזנו בכתבה מכוני שמיעה בירושלים שמטפלים במקצועיות בבדיקות שמיעה, התאמת מכשירי שמיעה, שירותי שיקום שמיעה, אביזרי עזר ותיקון מכשירין

פורסם בתאריך: 17.4.19 10:59


האוזן | המרכז הישראלי לשמיעה

האוזן (צילומים: שלומי כהן)

האוזן (צילומים: שלומי כהן)

אם את או אתה או מישהו מבני משפחתכם זקוק לבדיקות שמיעה, מכשיר שמיעה או כל הקשור בכך כדאי שהטיפול יתבצע על ידי קלינאי תקשורת מוסמך, מנוסה ומקצועי במכוני שמיעה בירושלים. במרכז הישראלי לשמיעה – "האוזן" – בעל שני סניפים, האחד בירושלים והשני במבשרת ציון, תוכלו לקבל לא רק בדיקות שמיעה אלא ובעיקר שירותי שיקום שמיעה, התאמת מכשירי שמיעה מהטובים והחדישים בשוק של שלל החברות, אביזרי עזר לשמיעה, תיקון מכשירים, בדיקות שמיעה המבוצעות על ידי קלינאי תקשורת המוסמכים לנושא תוך הקפדה יתרה על כללים מקצועיים ומחמירים בפיקוח קופות החולים.

ה"אוזן" הוא עסק משפחתי שהוקם בשנת 2006 בירושלים ע"י אב המשפחה חואן. "חואן עסק בתחום שיקום השמיעה והתקנת מכשירי שמיעה כבר לפני 30 שנה כאשר ייצר בעצמו מכשירי שמיעה. בשנת 2006 פתח את העסק הראשון בירושלים ולפני כחמש שנים העסק התרחב ופתחנו סניף נוסף במבשרת ציון" מספר יאיר מורג מנהל הפיתוח.

מכשירי שמיעה זה עסק יקר? "סל הבריאות כולל מימון למכשירי שמיעה וכל אדם בישראל זכאי למימון כזה. אנו במרכז עובדים בתיאום עם כל קופות החולים, משרד הביטחון ומטפלים בנפגעי פעולות איבה."

מאיזה גיל ניתן להתקים מכשיר שמיעה? "ניתן להתאים מכשירים בכל גיל, תלוי בירידה בשמיעה, ילדים ומבוגרים".

מה מייחד אתכם? "הרצון שלנו לעזור לאנשים שזקוקים לעזרה שלנו. השירותיות והמקצועיות שלנו היא מהטובים ביותר. יש לנו דרייב שירותי. אנחנו מבינים כי התפקוד עם ירידה בשמיעה נפגע ולכן כשמגיע אלינו מטופל, חשוב לנו לתת לו את השירות המקצועי והטוב ביותר. לחפש ולמצוא עבורו פתרונות. לא תמיד הפתרונות קלים ולפי ראות עיניהם של המטופלים אבל אנחנו מבינים אותם טוב יותר. יש לנו את היכולת להפגיש יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. לאור הניסיון רב השנים של מקים העסק והתמחותו בייצור מכשירים והמקצועיות הרבה של צוות המכון אנחנו יכולים לתת תשובה טובה יותר לבעיות שמיעה מגוונות. אנו עובדים עם החברות הטובות בעולם למכשירי שמיעה. מכשירים שהם הפיתוחים החדישים ביותר, ממכשירים תוך אוזניים זעירים, מכשירים נטענים, מכשירים המתחברים ישירות לטלפון ועד מכשירים חכמים".

כמה זמן אורך תהליך התאמת מכשיר השמיעה? "זה אישי ומשתנה בין מטופל למטופל. ישנו תהליך הסתגלותי. המטופלים מקבלים את המכשיר לתקופת ניסיון בין חודש לחודשיים. חשוב שהמטופל יתרגל לשמיעה עם מכשיר שמיעה. כמובן שככל שהגיל צעיר יותר סיכויי ההסתגלות קלים ומהירים יותר".

אתר: www.haozen.co.il

סניף ירושלים: רח' המלך ג'ורג' 27, ירושלים

טלפון: 02-6236631

מייל: [email protected]

סניף מבשרת ציון: שדרות החושן 44, מבשרת ציון

טלפון:  02-6249090

מייל: [email protected]

פקס: 02-5877688

אפיק | מכשירי שמיעה

בבעלות רונית גרינוולד

אפיק מכון שמיעה (צילומים: שלומי כהן)

"אני מוכרת איכות חיים", מצהירה רונית גרינוולד הבעלים של "אפיק" מכון שמיעה בירושלים, "אני עוזרת לאנשים רבים לשפר את איכות חייהם, לשמוע טוב יותר ולהתגבר על בעיית השמיעה שלהם בעזרת מכשירי השמיעה שמותאמים להם".

לפני כ-8 שנים הקימה רונית גרינוולד את מכון "אפיק מכשירי שמיעה בע"מ" בירושלים, זאת במטרה לספק מענה ולתת שירות למגוון בעיות בתחום אצל מטופלים בטווחי גילאים שונים החל מפעוטות, ילדים ומבוגרים. צוות מכון "אפיק" כולל קלינאיות תקשורת בכירות ומקצועיות המעניקות למטופלים הפוקדים את המכון יחס אישי, ליווי צמוד, שירות מקצועי החל משלב האבחון הראשון ועד לשביעות רצונם המלאה.

"אנו עובדים עם כל קופות החולים: מאוחדת, מכבי, כללית ולאומית כולל משרד הביטחון. אצלנו מתבצעות בדיקות שמיעה מקיפות לילדים החל מגיל שנה ולמבוגרים. אנו מתאימים למטופלים את מכשירי השמיעה המתאימים להם ומלווים אותם עד להסתגלות הסופית. לקוחותינו מקבלים בין 30 ל-60 ימי ניסיון עם המכשירים החדשים כדי לבחון את שביעות רצונם מהשינוי באיכות השמיעה ואת השיפור באיכות החיים" מספרת רונית גרינוולד.

במכון "אפיק" תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של מכשירי שמיעה עדכניים תוצר של שיתופי פעולה עם מיטב החברות המובילות בעולם המייצרות מכשירי שמיעה עדכניים וחדשניים, אביזרי עזר למכשירי שמיעה, אביזרי עזר לבית ועוד. בנוסף תוכלו לקבל במכון ייעוץ בנושא שתלים, לילדים ולמבוגרים, בתיאום מראש ובשיתוף פעולה עם בתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים. על תהליך התאמת מכשיר שמיעה מספרת רונית גרינוולד "תהליך התאמת המכשיר מתחיל בקביעת פגישת ייעוץ עם קלינאית תקשורת לאחר ביצוע בדיקת שמיעה במסגרת קופת החולים אליה משתייך המטופל. בפגישה זו אנו מסבירים למטופל מהם תוצאות בדיקת השמיעה ובהתאם לנתונים ולצרכיו האישיים מתאימים את מכשיר השמיעה. במידת הצורך אנו מציעים למטופלים גם אביזרי עזר לטלפון הסלולארי או אביזרי עזר לבית. אנו עובדים עם מיטב החברות כדי להעניק ללקוחותינו מגוון רחב של מכשירים בגדלים שונים, ברמת הטכנולוגיה, וכמובן בתצורות השונות – מאחורי האוזן או מכשיר תוך אוזני", מספרת רונית.

כתובת: רח' דיסקין 9 א', ירושלים

המרכז הרפואי ירושלים קומה 3

חניה מקורה חינם

טלפון ראשי: טלפון: 02-5663664

פקס: 02-5663660

אתר: afik.zapages.co.il

לפייסבוק: אפיק – מכשירי שמיעה בע"מ

דוא"ל: [email protected]

שעות פעילות: ראשון עד חמישי בין השעות 08:30-17:30

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר