בארוד (צילום:פרטי)
בארוד (צילום:פרטי)

פתוח בשבת בירושלים: אבן יסוד ירושלמית – 25 שנה ל"בארוד" במרכז העיר

"25 שנה זה חתיכת חיים", אומרת ל"כל העיר" דניאלה לרר, בעלת "בארוד", המסעדה הירושלמית שפועלת גם בשבת בחצר פיינגולד, "היום כבר מתארחים אצלי הנכדים של הלקוחות הוותיקים שלי"

פורסם בתאריך: 24.10.19 15:37

ההגדרה "מוסד ירושלמי" הפכה להיות קטנה עם השנים על "בארוד", המסעדה של דניאלה לרר בחצר פיינגולד, שפועלת כבר 25 שנה. בכל השנים המסעדה פתוחה בשבתות, אז גם פוקד את המקום קהל של מבקרים שמגיע מחוץ לעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"היום כבר מתארחים אצלי הנכדים של הלקוחות הוותיקים שלי", אומרת לרר, "בארוד הוא באמת מקום שונה ממקומות אחרים. 25 שנה זה חתיכת חיים. זה מקום חוויתי: אפשר למצוא כאן הרצאות מעונבות, השקות ספרים ולפעמים אפשר למצוא כאן חגיגה עד אור הבוקר עם שירים של אריס סאן. אין עוד מקומות כאלה".


בארוד (צילום: עמרי נחמיאס)

בארוד (צילום: עמרי נחמיאס)


התפריט בבארוד החל בימיו הראשונים כתפריט ספרדי-ירושלמי, "התחלתי עם מה שבישלתי לילדים שלי, ומה שאמא שלי בישלה לי", מספרת לרר, "משם זה התרחב לאוכל בלקני עם מנות גם מטורקיה, מיוון ומבולגריה, לצד מנות בר קלאסיות כמו פאי רועים, קדירת כבש בגינס, ספריבס ואוסובוקו. בארוד זו מסעדה ששפים מאוד אוהבים, וכל השפים הגדולים אכלו אצלנו כמה וכמה פעמים".

גם תפריט האלכוהול של הבארוד אינו שגרתי. "אפשר למצוא אצלנו אוסף מיוחד של משקאות ממזרח אירופה", מספרת לרר, "כל מיני שנאפסים שאין במקומות אחרים. יש לנו ממש אוסף פרטי של משקאות מיוחדים. לא וויסקי או קוניאק רגילים אלא תזקיקי פירות ממזרח אירופה". על קירות הבארוד אפשר למצוא גם אוספים של ציורים, שטרות כסף מרחבי העולם או פותחני בקבוקים, שהפכו לסימן ההיכר של המקום.

בעבר חלק "בארוד" את חצר פיינגולד עם מסעדות מובילות נוספות, שכולן נסגרו בינתיים. "בשבת המסעדה פתוחה מהצהריים וניתן ליהנות מכל החצר. המקום שלי הוא אחר, וכנראה בגלל זה החזקנו מעמד כל השנים לעומת אחרים שהיו פה", אומרת לרר, "יש כאן הכל, גם לצעירים וגם למבוגרים. היו אצלי חתונות ויש כבר משפחות שלמות שהן לקוחות קבועים שלי. הורים שישבו אצלי קבוע, ואז הילדים, והיום גם הנכדים כבר יושבים אצלי".

מתי לבוא?

ב'-ה': 1:00-17:00 

שבת: 1:00-12:30 

ראשון: סגור

איפה?

"בארוד", חצר פיינגולד, דרך יפו 31, ירושלים.


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר