פסטיבל היין (צילום: ספארקס דיגיטל)
פסטיבל היין (צילום: ספארקס דיגיטל)

הופעות חיות, דוכני אוכל ועוד: פסטיבל היין 2022 במוזיאון ישראל חוגג 20

חגיגות 20 השנים לפסטיבל היין במוזיאון ייצאו לדרך ביום שני הקרוב, 29.8, עם מגוון דוכני מזון, הופעות חיות, מוזיקה והרבה יקבים מקומיים. הפסטיבל המסורתי ייערך במשך ארבעה ערבים ברציפות ויגיע לסיומו ביום חמישי

פורסם בתאריך: 27.8.22 21:23

המסורת נמשכת: פסטיבל היין במוזיאון ישראל חוזר והפעם הוא חוגג 20 שנים. הפסטיבל ייצא לדרך ביום שני הקרוב, 29.8, ויתקיים במהלך ארבעה ערבים ברציפות – כשערב הסיום יתקיים ביום חמישי (1.9). כמידי שנה יהיו יקבים שמציגים, הופעות חיות בכל ערב, מוזיקה טובה, אוכל איכותי והרבה הרבה יין.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


היינות הישראליים ידועים בטעמם הייחודי והמעניין, השונה מזה של היינות האירופאים, בשל הטעם הייחודי של הגפנים אשר גדלים באקלים הארץ הישראלי החם – המספק תנאים מושלמים לגידולם ולייצור של יין בעל טעם עשיר ועמוק. טעם זה, מביא את היינות הישראליים אל ראשי טבלאות המותגים ברחבי העולם, ומספק גאווה גדולה לתעשייה המקומית ולעוסקים במלאכה.

העיסוק ביינות באזור איננו חדש, וידוע כי עוד משחר ההיסטוריה ארץ ישראל היוותה מקום מרכזי לגידול גפנים, כאשר הוא אף נחשב לאחד משבעת המינים של ארץ ישראל, ונהיה מותג של ממש אשר אפיין את חבל הארץ שלנו. אם נעשה קפיצה היסטורית, ניתן לראות כי תעשיית היין הישראלית, כפי שאנחנו מכירים אותה כיום, התחילה לאורך המאות ה-19 וה-20, כאשר יקבים חדשים שנפתחו התחילו לגדל זנים חדשים ולהשתמש בטכנולוגיות חדשניות בתחום. מדובר בהאצה תעשייתית אשר דורשת גם שינוי בחרתי וביקוש של קהל הלקוחות ליינות מתוחכמים ויוקרתיים, דרישה אשר אכן התקיימה – קיימת מגמה ניכרת של מעבר מצריכה של יינות חצי יבשים ליינות יבשים, ושל יינות קלים לכבדים יותר – תוך נטייה לרכישת יינות איכות אשר גוברת מאוד בשנים האחרונות. מעניין גם לדעת כי ישראל מייצרת כ-36 מיליון בקבוקי יין בשנה, כאשר הגפנים הישראלים גדלים על כ-48,000 דונם כרמים הפרוסים ברחבי הארץ.


(צילום: ספארקס דיגיטל)

(צילום: ספארקס דיגיטל)


אירוע היינות הגדול ביותר בישראל – פסטיבל היין הישראלי, אשר כאמור מתרחש זו השנה ה-20 במוזיאון ישראל, הינו הזדמנות נהדרת לחוות את היינות הישראלים, את היקבים המקומיים ולהרחיב אופקים אודות סוגי יינות חדשים, כמו גם לפגוש פנים מול פנים את העוסקים במלאכה, ולקבל הסבר על היינות מפי המגדלים ובעלי היקבים, אשר מספרים את הסיפור שלהם בעת שאתם לוגמים כוס יין קרירה באוויר הירושלמי הנעים. לצד היינות, ימכרו בדוכני המזון מנות המותאמות בדיוק לליווי יינות והופעות חיות אשר יתקיימו בגן המוזיאון. עצם הבחירה לקיים את הפסטיבל בשטח המוזיאון, מספקת אספק ייחודי לפסטיבל ומייצר אטמוספרה תרבותית ונינוחה שאין שנייה לה.

 

 

יש לציין כי בכניסה לפסטיבל יקבלו המבקרים כוס יין, אותה יוכלו למלא בדוכני היקבים השונים ובכך לטעום ממגוון של יינות ללא הגבלה, לנסות יינות מסדרות ייחודיות ולקבל הסבר מפורט על כל אחד ואחד מסוגי היינות שיוצעו באירוע.


מחפשים את דירת החלומות בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר