הופעה של עומר אדם (צילום: דודו בכר)
עומר אדם (צילום: דודו בכר)

שיגעון עומר אדם – מתי יהיה מופע בירושלים?

טדי, ארנה, לא חסרים מקומות למופע ענק - המעריצים הירושלמיים של עומר אדם ייאלצו להמתין. נכון לעכשיו, אין צפי להופעה בירושלים

פורסם בתאריך: 13.3.18 11:15

אכזבה גדולה לירושלמים: לזמר עומר אדם, אין הופעה בקרוב בירושלים. בצל ההיסטריה סביב מכירת הכרטיסים למופע "שני משוגעים" של הזמר באצטדיון סמי עופר בחיפה, "כל העיר" בדק ומצא כי לא מתוכננת הופעה בירושלים בקרוב. מקומות, לא חסרים – אצטדיון טדי שמכיל כ-30 אלף מושבים והיכל הארנה שבו כ-15 אלף מושבים.

כפי שכבר דווח, אדם, שהפך לאחד האמנים המצליחים בתעשיית המוזיקה בישראל – שבר שיאי צפייה ביוטיוב ובהורדות בסלולר עם אלבומי זהב ופלטינה, צפוי להופיע באצטדיון סמי עופר בחיפה ב-24.5 בפני כ-30,000 צופים. לאחר המופע בחיפה צפוי אדם לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב.

לפי דיווחים ממקורות שונים נמסר כי כל הכרטיסים למופע בחיפה אזלו בתוך שעות ספורות. במקום אחד דווח על מכירת כל הכרטיסים תוך ארבע שעות, במקום אחר תוך שעה וחצי. כך או כך, נראה כי הדיווחים הסותרים משרתים את מארגני ההופעות, ולא את הצופים.

הופעה של עומר אדם (צילום: דודו בכר)

עומר אדם על הבמה (צילום: דודו בכר)

התגובות בדף הפייסבוק של הזמר מאת מעריציו שלא הצליחו לקנות כרטיסים היו זועמות: "המתנתי מ-10:00 כדי לקנות שני כרטיסים ובמקביל ניסיתי להתקשר לקופות וכמובן שתפוס או שמודיעים על עומס .ב-13:15 כשכבר הגיע תורי הכל סולד אאוט. ההפקה אשמה! תגבילו את הקניה למספר כרטיסים ואל תאפשרו ספסרות שכזו".

הלהיט האחרון – "שני משוגעים"/עומר אדם

 

תגובה נוספת שעלתה: "למה אתה כועסים עליו? הכרטיס הכי יקר זה 500 שקל לvip גולדן. ומה לעשות שביניכם יש אנשים זבל שקונים 20 כרטיסים בשביל למכור פי 3!!! ואתם נותנים לזה יד.. אתם באמת קונים מאותם אנשים.. במקום ב500- שקל.. רק ב-800 שקל!! אז במקום להתבכיין אל תתנו לזה יד.. אל תקנו מאנשים שקנו במחיר שיווקי באתר".

 

הופעה של עומר אדם (צילום: דודו בכר)

מתוך המופע של עומר אדם (צילום: דודו בכר)

 

אז מה קורה עם הופעה בירושלים? "כל העיר" פנה להפקת המופע של עומר אדם, שמסרה בתגובה: "היו הופעות בתל אביב, יש מופע גדול בבאר  שבע, עכשיו יש מופע גדול בחיפה, ונגיע ליעדים נוספים בארץ בהמשך".

לאור התשובה הלקונית – גם אתם רוצים שעומר אדם יגיע לירושלים? תכתבו לו בפייס.

עומר אדם (צילום: פיני סלוק)

עומר אדם (צילום: פיני סלוק)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר