מוכן לחגיגות האירוויזיון - מתחם התחנה (צילום: דנה לוי)
מוכן לחגיגות האירוויזיון - מתחם התחנה (צילום: דנה לוי)

גם בירושלים חוגגים אירוויזיון: הקרנות, מופעים ומסיבות מהיום ועד מוצ"ש

במתחם התחנה יתקיימו החל מהערב, שלישי, מגוון אירועים ברוח האירוויזיון - החל מהקרנות חצאי הגמר, דרך הופעה לייב של יזהר כהן ומופע דראג צבעוני ועד מסיבת ריקודים לוהטת לאחר הגמר

פורסם בתאריך: 14.5.19 09:36

הערב, שלישי, יתקיים ערב חצאי הגמר הראשון בתחרות האירוויזיון ולמרות שהאירוע עצמו נערך בתל אביב, גם בירושלים חוגגים את האירוויזיון, ובגדול. במתחם התחנה יתקיימו בשיתוף העירייה החל מהערב, שלישי (14.5) מגוון אירועים ברוח האירוויזיון – הקרנת התחרות על מסכי לד ענקיים, מסיבות, הופעות חיות ועוד.

אז מה בתוכנית? הערב, ב-18:00, יצאו האירועים במתחם התחנה לדרך עם דיג'יי יעלי שתקפיץ את הקהל עם שירי אירוויזיון. בנוסף, ניתן יהיה ליהנות ממיצגי אירוויזיון כל זאת עד לשעה 22:00 – אז יתחיל חצי הגמר הראשון של תחרות השירה שיוקרן לייב על מסכי לד ענקיים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מחר, רביעי (15.5), בשעה 19:00 תוקם במתחם התחנה עמדת שידור מיוחדת של רדיו גלי ישראל בתוכנית מיוחדת לאירוויזיון שבה יתארחו זמרים רבים, בהם חן אהרוני, אימרי זיו, אתי ביטון, נוי פדלון, לואי עלי, מורן מזור. את התוכנית ינחו מיכל שם טוב, אביבית בר זוהר ונועם פתחי.



בשעה 22:00 יעלה על הבמה במתחם התחנה יזהר כהן, זוכה תחרות האירוויזיון בשנת 1978, עם שלל להיטים מכל הזמנים – בהם כמובן גם "אבניבי". לאחר ההופעה יתקיים מופע דראג צבעוני. בשעה 23:00 יארח פאב הטרמניל במתחם התחנה מסיבה עם להיטי האירוויזיון הגדולים מכל הזמנים.

מתחם התחנה (צילום: דנה לוי)

מתחם התחנה (צילום: דנה לוי)

ביום חמישי, (16.5), ינגן דיג'יי אלעד גלילי שירי אירוויזיון החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 22:00 – אז יוקרן על מסכי לד חצי הגמר השני של התחרות. לאחר סיום השידור, תתקיים בטרמניל מסיבה נוספת עם להיטי האירוויזיון.

ערב הגמר, שבו יעלה על הבמה גם הנציג הישראלי קובי מרימי, יתקיים במוצ"ש (18.5). החל מהשעה 21:00 יוקרן הגמר על מסכי לד במתחם התחנה. עם סיום התחרות תתקיים בטרמינל מסיבה לסיכום אירועי האירוויזיון עם דיג'יי סולי נואמה שינגן להיטים מכל הזמנים.

במתחם התחנה מציינים כי התוכנית האמנותית פתוחה לשינויים, וניתן להתעדכן באתר או בדף הפייסבוק של המתחם.

ראש העיר משה ליאון: "האירוויזיון הוא מהגדולים והחשובים במוסיקה באירופה ואנו שמחים בנצחונה של נטע ובעקבותיו אירוחו בישראל. כבר בימים הללו ירושלים מארחת משלחות של מדינות רבות לאירוויזיון, באתריה הייחודיים והבינלאומיים שבעיר. אני קורא לקהל שהגיע לצפות באירוע לנצל את ההזדמנות ולבקר בעיר היפה בתבל, ירושלים. אני מאחל בשמי ובשם תושבי ירושלים, הצלחה גדולה לקובי מרימי, נציגנו באירוויזיון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    דברו גם על דוכני אוכל ושתייה וזה לא מוזכר בכתבה.
    האם זה עדיין רלוונטי???

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר