הלילה, רחוב דרך חברון - רכב התנגש בניידת (צילום: דוברות המשטרה)
הלילה, רחוב דרך חברון (צילום: דוברות המשטרה)

הלילה, המרדף וההתנגשות בניידת: הנהג – בן 16 שחשוד בגניבת הרכב

הנער חשוד כי גנב רכב בדרום העיר - כוח משטרה שהיה באזור החל לדלוק אחריו; החשוד, שנהג בצורה מסכנת חיים פגע במהלך הנסיעה במספר רכבים חונים, עד שלבסוף התנגש בניידת משטרה של לוחמי מג"ב שחסמה אותו

פורסם בתאריך: 5.9.19 08:33

נער בן 16 נתפס הלילה (בין רביעי לחמישי) לאחר מרדף משטרתי בכבישים בדרום העיר נוהג ברכב שלפי החשד הוא גנב אותו מספר דקות לפני המעצר. הנער נהג באופן פרוע בכבישים ולא נענה לקריאות המשטרה לעצור – במהלך הנסיעה הוא פגע במספר רכבים חונים, עד שהתנגש בניידת משטרה של לוחמי מג"ב שחסמה אותו ברחוב דרך חברון, סמוך לצומת הר חומה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשטרת ירושלים מספרים הבוקר, חמישי, כי "בשעות הלילה, ערכו בלשי משטרת ישראל הפועלים בירושלים, פעילות סמויה וממוקדת נגד גניבת רכבים בתחומי העיר, במהלכה הבחינו ברכב ובו נהג קטין שעורר את חשדם, אך זה לא נענה לקריאותיהם לעצור והחל להימלט בנסיעה פרועה. כוחות המשטרה ביצעו מרדף אחר הרכב שנסע בצורה מסוכנת ומסכנת חיים במטרה לעצרו בהקדם, במהלכו פגע החשוד במספר רכבים חונים עד שלבסוף התנגש בניידת משטרה של לוחמי מג"ב שביצעו מחסום והביאו לעצירתו. שלושה לוחמים פונו במצב קל".

מבירור זהותו של החשוד לאחר מעצרו התברר כ "מדובר בנער בן 16, תושב מזרח ירושלים שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם", כך נמסר מהמשטרה, "הוא פונה מהמקום בליווי שוטרים כשהוא פצוע באורח בינוני-קשה".

כאמור, מבירור פרטי הרכב עלה החשד כי מדובר ברכב שהחשוד גנב דקות אחדות לפני שאותר על ידי השוטרים והתבקש לעצור.



"לא נניח לפורעי החוק והעבריינים לעשות ככול העולה על רוחם,, נמסר מהמשטרה, "לפגוע ולסכן את שלומו, בטחונו ורכושו של האזרח שומר החוק. בדיוק למטרה זו פועלים כוחות משטרת ישראל באופן סמוי וגלוי, על מנת להגיע לכל חשוד עד הבאתו למעצר ולדין בגין מעשיו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי

    הוא לא קטין ולא צעיר הוא פשוט ערבי גנב רכבים!!!
    תפסיקו לכבס מילים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה פינו אותו. היין מחכים עד שמעבר זמנו.מגנבים לא חסר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר