הברית התינוק - המיילדת נועה בן יאיר, המוהל והרב הראשי של ירושלים שלמה עמאר (צילום: רוני)
הברית התינוק - המיילדת נועה בן יאיר, המוהל והרב הראשי של ירושלים שלמה עמאר (צילום: רוני)

היולדת שחולה בקורונה שוחררה לביתה – הברית לתינוק נערכה בהדסה

היולדת שחולה בקורונה שוחררה אתמול בערב מבית החולים, להמשך טיפול בביתה בירושלים - בעקבות הטיפול העירני של הצוות התינוק לא נדבק בקורונה, ברית מרגשת נערכה לו בהדסה: "עד להחלמתי המלאה בני משפחתי המורחבת יטפלו בתינוק"

פורסם בתאריך: 26.3.20 17:38

רוני, היולדת שחולה בקורונה שוחררה אתמול בערב, רביעי, להמשך טיפול בביתה בירושלים – התינוק שוחרר אף הוא, אך בנפרד מאמו. התינוק שוהה בבית אחר אצל משפחתה של היולדת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


היולדת, בת 35, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", נמצאה חיובית לנגיף הקורונה לפני שהגיעה להדסה עין כרם. היא הגיעה היישר מהבידוד הביתי שבו היא שהתה לחדר ניתוח מבודד בבניין נפרד. צוות המיילדות היה ממוגן – והלידה הסתיימה בשלום, אך מיד לאחריה התינוק הופרד מאמו על מנת למנוע את הדבקתו. התינוק במהלך השבוע עבר בדיקות קורונה – שקבעו כי הוא לא חולה בנגיף.

היולדת, יש לציין, עדיין לא החלימה ממחלת הקורונה – והיא שוחררה לביתה כשהיא מצב קל להמשך טיפול בביתה.

השבוע נערכה בהדסה עין כרם ברית לתינוק בנוכחותו של הרב הראשי של ירושלים שלמה עמאר. באירוע המרגש נכחה גם המיילדת נועה בן יאיר.

"בזכות הצוות במחלקת הקורונה ,למרות הקושי הנפשי שבריחוק מהתינוק שלי – כשאני בעצם חולה והוא בריא, הצלחתי לעבור את הימים האלו", מסרה האמא הטרייה רוני. "היה חשוב שנשהה בנפרד כדי שלא אדביק אותו כמובן. זכיתי לתמיכה של אנשי הדסה וידעתי ששומרים עליו בריא ובטוח מכל משמר. תודתי לצוות המסור והאיכפתי ביחידת הקורונה, לעובדת הסוציאלית שלא הפסיקה לדאוג לי – פשוט כל הזמן ובכל נושא, ולאחיות התינוקיה ששלחו תמונות בכל יום ועדכנו אותי אישית במצבו של התינוק שלי".

"לא אשכח לעולם איך אחות אחת בתינוקיה היתה מגיעה קבוע למשמרת לילה ופשוט שולחת עוד ועוד תמונות", מוסיפה ומספרת רוני, "וכך גם אירינה שיבלין, האחות הראשית במחלקה שדאגה לקשר שלי איתם. כולן טיפלו בו באהבה ושמרו שיהיה בריא ללא כל הדבקה, כאילו היה שלהן. זה כל כך מרגש. אפילו ערכו לו כאן בהדסה את הברית עם הרב הראשון לציון ורבה של ירושלים, שלמה משה עמאר, כשהרב של הדסה דואג לכל הטקס מטעם בית החולים. המיילדות שהמשיכו לדאוג לי – כולן הגיעו לטקס הברית ואחת מהן, נועה, הגישה אותו בעצמה למוהל", סיפרה בהתרגשות.

"עד להחלמתי המלאה בני משפחתי המורחבת יטפלו בתינוק", מסרה האמא, "מד"א יקח מאיתנו דגימות ורק כשהבדיקות שלנו יצאו שליליות בוודאות – ניקח אותו אלינו הביתה".

דורית שורקה, האחות האחראית במתחם המחלות המתפרצות בהדסה, מוסיפה ומוסרת כי "התקופה היא מורכבת ולכל המטופלים פה ביחידה קשה להיות רחוקים מהבית. אבל לרוני, היה קשה שבעתיים, להיות רחוקה רגע אחרי לידה מכולם. היא ידעה שזה לטובת התינוק והמשפחה כמובן והשתדלה להיות חזקה עבורם. עודדנו אותה ותמכנו בה בשל המרחק מבנה, דאגנו שתתאושש והיה חשוב להרים את רוחה בכל מה שרק אפשר. התמונות, הוידאו, הכל היה למען מצב רוחה ובאהבה גדולה מאיתנו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א.נ

    מזל טוב ליולדת רוני מאחלת לך חיים ארוכים ובריאים שתזכי לגדל את בנך שנים רבות ותהיי נוכחת בכל תחנות חייו כנ"ל גם לבעלך אביו של הילד. אמן סלה!!! התפללתי וברכתי אותך ברגע ששמעתי את הסיפור. עם ישראל שימו את מבטחם בבורא עולם הוא יצילנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר