בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מדאיג: שוב זינוק במספר חולי הקורונה בירושלים – 131 חולים חדשים אובחנו ביממה

מדובר על עלייה של 20 אחוז במספר החולים ב-24 שעות. מספר חולי הקורונה בעיר עומד על 781. בתוך חמישה ימים מספר חולי הקורונה בירושלים יותר מהכפיל את עצמו

פורסם בתאריך: 1.4.20 19:24

מספר חולי הקורונה מטפס בקצב מדאיג. היום, רביעי, מדווח משרד הבריאות כי בירושלים ישנם 731 חולים בנגיף – עלייה של 20 אחוזים מאז אתמול (שלישי), אז עמד מספר חולי הקורונה בעיר על 650.

ירושלים, יש לציין, עדיין מדורגת במקום הראשון בארץ במספר החולים המאומתים, אך נראה כי מדובר בעניין של ימים ספורים עד שבני ברק תעבור את ירושלים. בעיר החרדית התגלו עד כה 730 חולים – עלייה של 159 חולים חדשים מאז אתמול, כך שאם המגמה תמשך היא צפויה לתפוס את המקום הראשון במניין החולים המאומתים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הרחק מאחורי ירושלים ובני ברק ניצבת תל אביב, שם התגלו עד כה 292 חולים, 14 מהם התגלו מאז אתמול.

יש לציין כי מספר החולים בירושלים יותר מהכפיל את עצמו בתוך פחות משבוע. ביום שישי שעבר, 27.3, דיווח משרד הבריאות כי בירושלים ישנם 352 חולים. היום (רביעי), כאמור, ישנם 781 חולים מאמותים – עלייה של עלייה של 429 חולים בתוך חמישה ימים. עוד יצוין כי בין יום שני ליום שלישי עלה מספר החולים בירושלים ב-59 – כך שהזינוק היום בהחלט מפחיד ומראה על הכפלת מספר החולים החדשים בתוך יממה.
עיקר התחלואה בירושלים הינה בשכונות החרדיות בעיר. בשיחה עם "כל העיר" אמר אתמול (שני, 30.3) ראש העיר משה ליאון כי "בשכונות החרדיות יש יותר חולים בקורונה. זה לא שיש התפרצות מפחידה, אבל המספרים אצל החרדים גבוהים יותר". לדבריו, "ההסבר הוא הצפיפות שבה הם חיים; רוב הציבור שומר על ההנחיות".

בנוסף, כפי שפורסם ביום ראשון (29.3), כמחצית ממבין המאושפזים בבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם הינם מהמגזר החרדי. על פי הנתונים – כ-50 אחוזים מהמאושפזים בשערי צדק הינם מהמגזר החרדי ואילו בהדסה עין כרם עומד שיעור המאושפזים מקרב המגזר החרדי על כ-40 אחוזים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר