ירון בוכריס (צילום: דוברות הדסה)
ירון בוכריס (צילום: דוברות הדסה)

בשורה טובה: מונשם הקורונה בן ה-37 הבריא בהדסה והשתחרר לביתו

ירון בוכריס, בן ה-37, אושפז ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי לחולי קורונה במצב קשה בהדסה, הוא הורדם והונשם במשך תשעה ימים. מנהלת היחידה פרופ' סיגל סבירי: "לאחר טיפול אינטנסיבי חל שיפור במצבו הנשימתי; הוא שב להכרה ועבר גמילה מהנשמה והחל להתחזק". במוצ"ש הוא שוחרר לביתו

פורסם בתאריך: 20.4.20 17:47

בשורה טובה: ירון בוכריס, בן ה-37, חולה קורונה שאושפז במצב קשה, הבריא ושוחרר לביתו במוצ"ש. בוכריס היה מונשם ומורדם במשך כתשעה ימים, והוא הוגדר כאחד החולים הקשים ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי לחולי קורונה קשים.

בוכריס, שמתגורר בתל ציון, צפונית לירושלים, לא האמין כי חייו התהפכו ימים ספורים לאחר שנולד בנו ה-9. הוא החל להרגיש בתסמיני קורונה ולאחר בדיקות נמצא כי הוא חיובי לנגיף."כשהתחלתי להרגיש לא טוב, עלה החום והתקשתי לנשום", מתאר בוכריס, "אושפזתי בהדסה עין כרם במתחם המחלות לחולי קורונה. המצב שלי התחיל להדרדר והבינו שאני חייב חמצן, אבל עם השעות גם זה לא הספיק לי. התחושה היתה כמו מישהו שצולל לתוך מים. מישהו שצולל עמוק ואין לו דרך לנשום. החזה לא מצליח לשאוף אוויר והקושי נוראי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ירון בוכריס (צילום: דוברות הדסה)

ירון בוכריס (צילום: דוברות הדסה)


צוות היחידה לטיפול נמרץ קיבל את בוכריס לטיפול דחוף, ועקב מצבו הקשה הוחלט להנשימו ולהרדימו. פרופ' סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ נשימתי לחולי קורונה במצב קשה בהדסה עין כרם, מתארת כיצד נלחם הצוות על חייו של ירון: "ירון, בן ה-37, הגיע לבית החולים עם קוצר נשימה ועם סימנים למעורבות ריאתית משמעותית משנית לווירוס הקורונה. בתחילה הסתדר עם קבלת חמצן, אך בשל קוצר נשימה גובר כעבור יומיים לא נותרה ברירה אלא להנשים אותו. הוא טופל בפרוטוקול התרופתי המקובל ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה, והיה כל הימים מונשם ומורדם. לאחר כשבוע של טיפול אינטנסיבי, חל שיפור במצבו הנשימתי, הוא החל להתאושש לשמחת כל הצוות ביחידה".


ירון בוכריס (צילום: דוברות הדסה)

ירון בוכריס (צילום: דוברות הדסה)


פרופ' סבירי מוסיפה ומספרת כי "הוא שב להכרה ועבר גמילה מהנשמה והחל להתחזק. בהמשך העברנו אותו להמשך טיפול במחלקת הקורונה לחולים במצב קל, ומשם הדרך הביתה היתה קצרה. זה בהחלט מקרה מעודד ומשמח, עכשיו ירון יפגוש את בני המשפחה ויאסוף את כולם לאט לאט חזרה הביתה".


פרופ׳ סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ נשימתי לחולי קורונה במצב קשה (צילום: דוברות הדסה)

פרופ׳ סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ נשימתי לחולי קורונה במצב קשה (צילום: דוברות הדסה)


"בתשעה ימים בהם הייתי מונשם ומורדם, לא ידעתי מה קורה עם המשפחה ועם התינוק שרק נולד לי", אומר בוכריס, "לא הספקתי להכיר אותו ולהנות ממנו. המשפחה מפוזרת בימים אלה אצל קרובי המשפחה המדהימים, שטיפלו בהם כי חלק מהילדים נדבקו גם הם, ועכשיו לאט לאט נתאסף ונחזור כולנו. אני עדיין חלש וקשה לי לעמוד הרבה זמן או ללכת", הוא מוסיף ומתאר, "המחלה הזו לא נעלמת במהירות. אבל אני ב"ה בחיים, זה נס גלוי וזו גדולתם של הצוות של הרופאות, האחים והאחיות שטיפלו בי".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ברנרד הולדר

    המצב של הקורונה מראה לנו עד כמה שבירים ויפים החיים שלנו . יש לנו צוותים רפואיים, אחיות רופאים ואחרים מהטובים ומסורים בעולם ,אולי אפילו החיסון יבוא מארצנו הקטנה והמדהימה .עם ישראל חי !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר