נעלי בלנדסטון, רחוב צלאח א-דין (צילומים: AYArktos-מתוך ויקפדיה, גוגל מפות)
נעלי בלנדסטון, רחוב צלאח א-דין (צילומים: AYArktos-מתוך ויקפדיה, גוגל מפות)

תביעה: מותג המגפיים בלנדסטון נגד חנות נעליים ברחוב צלאח א-דין

בכתב התביעה, שהוגש לבית משפט השלום בעיר, נטען כי במהלך פשיטה שנערכה בתחילת ינואר על חנות 'כראמה שוז' נתפסו עשרות זוגות מגפיים מזויפים של המותג. החברה תובעת מבעלי החנות 200 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 21.5.20 19:12

זיופי מותגים הפכו ברבות השנים לתופעה ידועה ומוכרת, וחברות האופנה הגדולות עושות כל שביכולתן כדי להילחם בתופעה. המלחמה הזו מגיעה כעת לבית משפט השלום בירושלים, זאת בעקבות תביעה שהגישה חברת 'בלנדסטון' האוסטרלית כנגד בעלי חנות 'כראמה שוז' מרחוב צלאח א-דין במזרח העיר, בטענה שמכר מגפיים מזויפות של המותג.

על פי כתב התביעה, בתחילת ינואר (8.1.2020) נערכה פשיטה משטרתית על החנות ונתפסו 32 זוגות מגפיים מזויפים של המותג. לטענת באי כוחה של חברת בלנדסטון: "הנתבע הפיק טובת הנאה בין היתר מקניינה הייחודי והמקורי של התובעת ללא כל זכות שבדין".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוד נטען בכתב התביעה: "בית המשפט הנכבד מתבקש להתחשב בכך שמגפיה של התובעת הינן גם נעלי בטיחות המשמשים עובדים מקצועיים (כגון עובדי מוסך, עובדי מטבח, עובדים במפעלים וכו'), ועל כן הפגיעה חמורה שבעתיים, ויש בה כדי לפגוע פגיעה גופנית בצרכנים אשר סבורים שהם נועלים את מגפיה של התובעת".
לנוכח הטענות העולות, חברת בלנדסטון תובעת מבעלי החנות 200 אלף שקלים.

בשיחה עם "כל העיר" משיב כראמה פארס, בעלי 'כראמה שוז', לטענות: "הם באו ואמרו שנעלי הבלנדסטון מזויפות. אני קונה את זה מכמה חברות, ואם מוכרים לי – זה על תנאי שזה אורגינל. אני יודע טוב מאוד שחלק גדול מהסחורה של בלנסטון מיוצר בחברון, ואני קונה את זה מכמה חברות, גם משכם גם מחברון ומקומות נוספים, וזאת כאמור בתנאי שזה אורגינל. בסופו של דבר אני עובד מסודר, עם חשבוניות והכל כדי לא להסתבך בשטויות".

פארס מוסיף ומציין כי "כשהמשטרה באה אלי, הסברתי להם שזה לא הגיוני. שילמתי על הנעליים, קיבלתי חשבונית שזה אורגינל. אם זה מזויף – שהמשטרה תמצא את הזייפנים. אני לא יכולתי לדעת שזה מזויף. אני לא יודע איפה נמצאים הזייפנים, אני בסך הכל בעל עסק פשוט. את הטענות צריכה החברה להפנות למי שזייף את הנעליים. אני לא הכתובת הנכונה".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. טר

    יש כל-כך הרבה חיקויים שלהן. דווקא אליו נטפלו? שיבקרו במרכז העיר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר