זירת התאונה בשדרות הרצל (צילומים: איחוד הצלה)
זירת התאונה בשדרות הרצל (צילומים: דוברות איחוד הצלה)

רכב התהפך על מסילת הרכבת הקלה – תחנות הר הרצל ויפה נוף הושבתו

נהג רכב איבד ככל הנראה את השליטה בשדרות הרצל והתהפך מספר פעמים על המסילה. הוא פונה במצב בינוני לשערי צדק. מסיטיפס נמסר: "מתקיים שירות בין תחנות חיל האוויר וכיכר דניה עד פינוי המסילה"

פורסם בתאריך: 24.5.20 21:57

נהג רכב פרטי איבד לפני זמן קצר שליטה על רכבו בשדרות הרצל בבית הכרם והתהפך על מסילת הרכבת הקלה. בשל התאונה – הרכבת הקלה פועלת בקו מקוצר וללא התחנות בהר הרצל וביפה נוף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מסיטיפס, מפעילת הרכבת הקלה, נמסר: "על פי המסתמן, נהג רכב פרטי איבד שליטה על הרכב והתהפך עם רכבו על המסילה באזור הר הרצל. בשל התאונה מתקיים כעת שירות בין התחנות חיל האוויר וכיכר דניה. בשלב זה ועד פינוי הרכב מתחום המסילות, לא מתקיים שירות בתחנות הר הרצל ויפה נוף".

נהג הרכב טופל על ידי חובשים ופראמדיקים של איחוד והצלה ומד"א ופונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק. ממד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 50 במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם חבלות בגפיים".

שלום קליין ובני לופס, חובשים באיחוד הצלה: "מדובר ברכב שהתנגש בגדר על פסי הרכבת הקלה. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה וצוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנהג הרכב שלדברי עוברי אורח התהפך מספר פעמים. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר