תחנת לב הבירה, משטרת ירושלים (צילום: אמיל סלמן)
מגרש הרוסים בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

בית המעצר במגרש הרוסים: אחד העצורים נדבק בקורונה

העצור הגיע לבית המעצר מגרש הרוסים בשבת האחרונה - אתמול, ראשון, הוא אומת לנגיף קורונה. שב"ס: "האגף יבודד והשוהים בו יבדקו, כמו גם אנשי הסגל"

פורסם בתאריך: 20.7.20 14:44

הקורונה הגיעה גם לבית המעצר במגרש הרוסים בירושלים. עציר שהגיע לבית המעצר בשבת נמצא חיובי לנגיף הקורונה. כלל העצירים באגף שבו שוהה המאומת קורונה יבודדו מהעצירים באגפים האחרים.

בשירות בתי הסוהר מוסרים כי "עצור שטח שנקלט בבית מעצר ירושלים בשבת האחרונה, 18.07.20, נדגם עם קליטתו. בליל אמש, 19.07.20, אומת לנגיף קורונה – הוא במצב טוב, אסימפטומטי ומאז קליטתו לא יצא מבית המעצר. האגף ששהה יבודד והשוהים בו ייבדקו, כמו גם אנשי סגל בהתאם להנחיות משרד הבריאות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפני כשבועיים התגלה מקרה נוסף של קורונה בבית המעצר במגרש הרוסים – שני סוהרים, שמשרתים במתחם, אומתו ונמצאו חיוביים לנגיף. בעקבות הגילוי בית המעצר נסגר לקליטת עצורים ויציאות לבתי המשפט. לאחר מכן נלקחו בדיקות מהסגל בבית המעצר.

כמו כן, בשב"ס מתייחסים לשמועות לא נכונות שהופו על עצירים שנדבקו בקורונה ומדגישים כי "יש להסתמך רק על הודעות והנחיות רשמיות לציבור ולהימנע מהפצת 'חדשות כזב'".


בית המעצר במגרש הרוסים (צילום: דניאל בר און, ג'יני)

בית המעצר במגרש הרוסים (צילום: דניאל בר און, ג'יני)


יש לציין כי לפי נתוני משרד הבריאות – מגמת הירידה בקצב ההכפלה השבועי של הנדבקים בקורונה בירושלים נמשכת. מנתוני מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, המעודכנים ליום ראשון, 19.7, עולה כי קצב ההכפלה השבועי של מספר החולים על 1.66, לעומת זאת, ביום חמישי שעבר, 16.7, קצב ההכפלה עמד על 1.74, ביום רביעי שעבר הקצב עמד על 1.77 וביום שלישי שעבר קצב ההכפלה היה 1.84. באשר למספר החולים – העלייה נמשכת. במהלך סוף השבוע ולפי נתונים המעודכנים ליום ראשון, 19.7, מספר הנדבקים בירושלים עומד על 4,035. לעומת זאת, ביום חמישי מספר החולים הפעילים בעיר היה 3,410.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר