אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)
אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)

הרצח וההיעלמות מלפני למעלה 30 שנה: 2 חשודים נוספים נעצרו הלילה

בלשי ימ"ר ירושלים עצרו במהלך הלילה שני חשודים נוספים, האחד מירושלים והשני מפתח תקוה, במעורבות ברצח אברהם אדרי בשנת 1990 וההיעלמות של ניסים שטרית בשנת 1986. מספר העצורים עד כה בפרשה - 7, כאשר אדם נוסף נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים. הפרשה נחשפה בעקבות הסרט "רב הנסתר" של העיתונאי שני חזיזה אשר שודר בכאן 11

פורסם בתאריך: 21.10.21 09:45

חקירת המשטרה בפרשת הרצח של אברהם אדרי ז"ל בשנת 1990 וההיעלמות של ניסים שטרית בשנת 1986 נמשכת, ובמהלך הלילה נעצרו שני חשודים נוספים במעורבות בפרשה – האחד תושב ירושלים והשני תושב פתח תקווה.

"בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו אמש והיום לפנות בוקר 2 חשודים נוספים, בשנות ה-60 לחייהם (תושב ירושלים בשנות ותושב פתח תקוה), זאת בחשד למעורבותם בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים", נמסר הבוקר ממשטרת ירושלים. "לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, צפוייה המשטרה להביאם בפני בית המשפט להארכת מעצר".


כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", מאז התפוצצה הפרשה ביום ראשון האחרון, עצרה המשטרה 6 חשודים – 5 גברים ואישה אחת, כולם בשנות ה-60 לחייהם, במעורבות בפרשת הרצח וההיעדרות. מעצרם של 4 מהחשודים, שכולם משתייכים או השתייכו בעבר לקהילת 'שובו בנים' בהנהגת אליעזר ברלנד, הוארך, החשוד הנוסף שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

בהארכת המעצר של האישה, תושבת ירושלים בשנות ה-60, נמסר כי היא שיתפה פעולה עם החוקרים ואף קשרה עצמה לאחד האירועים, כשהודתה כי שימשה כנערת פיתוי, אשר תפקידה היהה לפתות אדם מסוים למקום מסוים, זאת על פי הוראת משמרת הצניעות. יחד עם זאת, ולמרות בקשת עורך דינה, מעצרה הוארך. לדברי המשטרה, היום (חמישי) היא צפויה להגיע שוב לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה פעם נוספת.

יש לציין כי על פרטי החקירה המוכמנים, כמו גם על פרטי החשודים, מוטל צו איסור פרסום שתוקפו עד 31.12.2021.

כזכור, כפי שפורסם במהלך השבוע, הפרשה התפוצצה בעקבות הסרט התיעודי "רב הנסתר" של העיתונאית והיוצרת שני חזיזה אשר שודר לפני כשנה וחצי. בסרט משחזרת חזיזה, בעזרת מאיר שטרית, אחיו של הנער הנעדר ניסים שטרית, את השתלשלות העניים אשר הובילה להיעלמו של ניסים שטרית, ובשיחות שניהלו השניים עם גורמים שונים עלה קשר ברור בין משמרת הצניעות של קהילת 'שובו בנים' לבין פרשת ההיעלמות, כמו גם הרצח של אברהם אדרי שאירע מספר שנים לאחר מכן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר