מיצבים בירושלים (צילום : ארנון בוסאני)
מיצבים בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

בקיץ הקרוב: פרויקט המיצבים התלויים יורחב למספר רחובות נוספים במרכז העיר

הרחובות בהם יועלו המיצבים החדשים יהיו רחובות מרכזיים, בהם ניתן למצוא מגוון רחב של עסקים ירושלמיים, מה שיסייע לבעלי העסקים ויעודד את הצרכנות בעיר. הצעות למיצבים ויזואליים חדשניים ניתן להגיש עד ליום חמישי הקרוב

פורסם בתאריך: 7.2.22 20:35

פרויקט המיצבים התלויים ברחובות ירושלים ממשיך לתפוס תאוצה. הפרויקט העירוני שרשם בשנים האחרונות הצלחה רבה והפך לאטרקציה מיוחדת בעיר, יורחב בקיץ הקרוב למספר רחובות נוספים במרכז העיר, בהם ייתלו מיצבים צבעוניים וססגוניים. הרחובות בהם יועלו המיצבים החדשים יהיו רחובות מרכזיים, בהם ניתן למצוא מגוון רחב של עסקים ירושלמיים, מה שיסייע לבעלי העסקים באזור ויעודד את הצרכנות בעיר.


(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)


ל"כל העיר" נמסר כי "פרויקט המיצבים התלויים ביוזמת עיריית ירושלים ובשיתוף חברת 'אריאל' וחברת 'עדן', הוקם במטרה לחזק את המרחב העסקי של מרכז העיר תוך יצירת חווית שוטטות ייחודית שתעודד תושבים ומבקרים לפקוד את מרכז העיר. המיצבים מציעים חווית תיירות ייחודית, אווירה של חג עבור המטיילים בעיר וזאת לצד עידוד תושבים ומבקרים לטייל ברחובות וליהנות מהעסקים המקומיים, התיירות ומהאווירה הירושלמית המיוחדת".

עם הרחבת הפרויקט לרחובות נוספים, יצאה עיריית ירושלים באמצעות חברת 'אריאל' בקול קורא המזמין אומנים, אדריכלים, מפיקים ויזמים להגיש הצעות למיצבים ויזואליים חדשניים שייתלו במרחב הציבורי של מרכז העיר בחודשי הקיץ הקרובים.

את ההצעות ניתן להגיש עד ליום חמישי, ה-10.2.22, בשעה 12:00. פרטים נוספים באתר חברת אריאל .www.ariel-jer.org.il

"פרויקט המיצבים החל לראשונה לפני כשש שנים, ברחוב יואל משה סולומון עם מייצב המטריות הצבעוניות", מציינים בעיריית ירושלים ומדגישים כי "המיצב נחל הצלחה בקרב תושבי העיר, תיירים ומטיילים ואף תרם לעסקים המקומיים בסביבתם".

 

 

ראש העיר משה ליאון: ״זהו פרויקט אחד מיני רבים שמובילה עיריית ירושלים כחלק מתכנית הקיץ הירושלמי ברחבי העיר. מדובר בתכנית נרחבת הכוללת מגוון רחב של אירועים, ביניהם אירועי אומנות, אירועי תרבות ואירועי קהילה שונים. אני מזמין את כלל אזרחי מדינת ישראל ואת תושבי העיר, להגיע וליהנות מחודשי הקיץ הירושלמי הקרב".

חבר המועצה ומחזיק תיק קידום עסקים יהודה בן יוסף מסר: ״המיצבים מוסיפים צבע וססגוניות לעיר ויוצרים חוויה קסומה ומרהיבה. המטרה שלי יחד עם האגף לקידום עסקים היא לשפר את הנראות של העיר, ולספק חווית בילוי טובה ואיכותית ועל ידי כך לגרום לנהירה של תושבים ותיירים לבתי הקפה ולמסעדות. אנחנו מאמינים בשיתוף ציבור ועכשיו זה הזמן שלכם לעצב את העיר ולשלוח הצעות״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר