אביחי שפירא ז"ל (צילום: באדיבות אריה קינג)
אביחי שפירא ז"ל (צילום: באדיבות אריה קינג)

"היה מסור לירושלים" – פרידה עצובה מעובד העירייה אביחי שפירא ז"ל, שנפטר מקורונה

אתמול, חמישי, נפטר אביחי שפירא, מעובדיה המסורים ביותר של עיריית ירושלים שיצא באחרונה לפנסיה. הוא נפטר אחרי שנדבק בקורונה. בן 67 במותו. סגן ראש העיר אריה קינג: "עצוב לי ממש כאילו איבדתי בן משפחה"

פורסם בתאריך: 18.2.22 13:17

אבל כבד ירד אתמול, חמישי, על עובדי עיריית ירושלים ותושבי היישוב ענתות, עם היוודע דבר מותו של אביחי שפירא ז"ל – מהעובדים המסורים והוותיקים במחלקה לאיכות הסביבה בעיריית ירושלים. שפירא ז"ל נפטר ממחלקת הקורונה, בה נדבק באחרונה. בן 67 בלבד במותו.

סגן ראש העיר אריה קינג, מחזיק תיק הסביבה במועצת עיריית ירושלים, נפרד בכאב משפירא ז"ל. "זה היה לילה עצוב לעובדי עיריית ירושלים, לילה נורא ואיום למשפחת שפירא היקרה במות אביחי ז"ל, אבי המשפחה. אבידה קשה לי באופן אישי", אומר קינג.

עוד מוסיף קינג: "אביחי שפירא ז"ל היה מעובדיה המסורים ביותר של העירייה, אהב את העיר אהבת נפש, אהב את עבודתו במחלקה לאיכות הסביבה והיה מסור לעיר ולתושבי העיר בצורה אבסולוטית,עד כדי לעיתים, עמידה על עקרונותיו אל מול המערכת העירונית, תוך הקרבה אישית,מתוך אמונה בצדקת דרכו".

קינג מתייחס להיכרותו האישי עם שפיראה ואומר: "אבי ז"ל היה באופן אישי, חבר, ידיד ומורה שלי לתחומים רבים, רק לפני כחודש וחצי נפרדנו ממנו בעירייה וכעת, נגזר עלינו שמחר נצטרך להיפרד ממנו לעולמים, מותירים תוכניות ורעיונות שאבי ז"ל, קבע עמי שנקדם לאחר יציאתו לפנסיה, תוכניות לשיפור ושדרוג ההתמודדות העירונית עם מפגעים סביבתיים כגון ארובות מזהמות, פסולת בניה ועפר ועוד ועוד".

שפירא ז"ל, כפי שציין קינג, נפרד באחרונה מעיריית ירושלים ויצא לפנסיה. הוא התגורר בענתות ואף היה גבאי בית הכנסת ביישוב. היום (שישי) הוא הובא למנוחות עולמים בבית העלמין במישור אדומים.

לקינג היתה היכרות קרובה עם שפירא ז"ל ועם בני משפחתו, והוא מבקש למסור לילדיו את תנחומיו. "אביכם ציפה לפנסיה על מנת להשלים את הזמן שהחסיר עימכם בשנות עבודתו בעירייה", אומר קינג, "אני מחבק אתכם, עצוב לי ממש כאילו איבדתי בן משפחה, כי היו לי שעות שיחה עם אביכם, כמספר השעות שיש לי עם אחיי, עד כדי כך".

 

 

"אני מתחייב לנצור את זכרונו", ממשיך קינג, "יחד עם ידידו ושותפו במחלקה לאיכות הסביבה, אנדרי שפירו ז"ל שנקטף בגיל צעיר רק לפני מספר שנים, שניהם היו מסורים לתפקידם ועשו זאת התוך תחושת שליחות אמיתית. יהי זכרו ברוך ותהיה נשמתו צרורה בצרור החיים ובטוחני שבזכות החסדים הגדולים, ואהבתו ומסירותו לארץ ישראל, עם ישראל, תורת ישראל וירושלים, שבגן עדן תהיה מנוחתו".

כאמור, שפירא ז"ל היה דמות מוכרת מאוד ביישוב ענתות. ברשתות החברתיות ספדו לו רבים, אחת מהן – דליה בסון – כתבה: "היום נלך ללוות בדרכו האחרונה חבר יקר אביחי שפירא ז"ל, איש רב פעלים שתרם מזמנו וממרצו לישוב שלי ענתות היה חזן בבית הכנסת. חבר טוב, איש משפחה מסור, אבא וסבא אהוב.

"אהב את החיים ורצה עוד. בסך הכל בן 67, היה עובד עיריית ירושלים, זכה להיות 4 ימים בפנסיה ואחרי סבל ממחלת הקורונה הארורה נפטר. "טוב שם טוב משמן טוב ויום המוות מיום היולדו". נוח בשלום על משכבך חבר אהוב לא אשכח אותך לעולם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר